Review: Sampon Tratament cu Extract de Ceapa ANIAN

sâmbătă, februarie 11, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Nu fac rezolutii la inceput de an, nu imi trec planuri pe hartie, dar in fiecare an imi propun cate ceva iar dorinta-mi staruie in minte pana la urmatoarea noapte dintre ani. Una dintre dorintele din acest an a fost sa am un par frumos, sanatos si cat putin uleios (asta asa ca sa avem si rime) asa ca nu am asteptat sa treaca prea mult si am inceput cautarile unor produse minune.
     In momentul in care am vazut samponul tratament cu extract de ceapa Anian, am ridicat cu scepticism dintr-o spranceana si apoi i-am citit descrierea deoarece ma facuse tare curioasa:
Sampon fara parabeni, fara siliconi, fara miros de ceapa. Recomandat pentru orice tip de par. Efect antioxidant si stimulativ pentru par. Tratament anti-ingrasare.
Contine extract din bulbi de ceapa rosie cu proprietati astringente si antioxidante pentru a tonifica si revitaliza scalpul. Efect antioxidant si stimulativ pentru par.
Ceapa rosie are un continut ridicat de quercetina, flavonoid cunoscut pentru proprietatile sale antioxidante. De asemenea, este cunoscut pentru proprietatile sale anti-inflamatorii, reducand inflamatia de la nivelul scalpului si stimuland circulatia sanguina. Astfel, parul este hranit mai bine la radacina, capatand un aspect stralucitor si plin de vitalitate.

Hmmm... trebuie sa-l incerc! Si asa am si facut!

    Dupa ce am receptionat coletul, am desfacut cu nerabdare cutia in care era ambalat si l-am atatcat. Eram foarte curioasa in privinta izului sau pentru ca mi-era teama sa nu aduca cumva cu aroma ingredientului principal. Din fericire, aroma sa este deosebit de placuta, usor dulceaga fara nicio legatura cu ceapa cea de baza.

    A intrat in teste imediat si m-a rasfatat cu o spuma abundenta si un iz care se mentine destul de mult timp.
    L-am aplicat "circa si aproximativ" conform instructiunilor. Intodeauna imi samponez parul de doua ori asa ca nici de aceasta data nu am facut o exceptie. Samponat, clatit, samponat, lasat sa actioneze cateva minute si clatit din abundenta.
    In timpul utilizarii am observat ca parul incepe sa-mi scartaie de curatenie dar si ca, asa cum asteptam, nuantatorul meu se duce pe apa Sambetei. Nu-i nimic! Duca-se odata cu tot sebumul!
Consistenta sa este destul de lichida si acesta este singurul aspect care ma face sa oftez deoarece am impresia ca voi epuiza rapid cei 400 ml de produs.
    Sistemul de dozare arata in felul urmator:

    Dupa ce am uscat si coafat parul am observat ca acesta are putin mai mult volum si, dupa mai multe sedinte ale acestui tratament, am inceput sa raresc utilizarea samponului uscat. De obicei, dupa 36 ore de la o spalare, eram obligata sa folosesc sampon uscat daca doream sa ies din casa cu parul desfacut.
Am observat ca la radacina parul are un aspect frumos, curat, stralucitor dar la varfuri incepe sa devina putin cam uscat asa ca am intervenit cu o masca si i-am oferit hidratarea pe care o merita. Trebuie sa mentionez ca in acea perioada renuntasem 100% la balsam deoarece lasam samponul sa actioneze in timp ce faceam dus si-apoi eram prea lenesa sa mai aplic si altceva.
    Pretul sau este de 32 lei, are o valabilitate de 12 luni de la deschidere si poate fi achizitionat de aici.
     In concluzie, eu sunt multumita de descoperirea pe care am facut-o si in cazul in care sebumul va creeaza probleme consider ca acesta este un produs care merita atentia voastra.

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like