Stii ca esti beauty blogger/addict atunci cand...

duminică, martie 19, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Mi-am propus ca in postarea de astazi sa va aduc cateva zambete pe buze impartasindu-va cateva situatii amuzante pe care le-am asternut fara prea mult efort si care sper ca o sa va insenineze (cel putin) dimineata.
    Asadar si prin urmare, astazi ne distram si ne impartasim patanii din "culisele" vietii de beauty blogger/addict.

Sursa

    Stii ca esti beauty blogger/addict atunci cand...
- arzi de nerabdare in momentul in care vezi ca s-a lansat un produs nou si nu stii cum sa pui mana pe el. Apelezi la prieteni, cunostinte de peste mari si tari iar in momentul in care il inhati, nu-l incepi pana nu ai lumina perfecta pentru a-l fotografia. Si daca mai ai noroc si de zile de iarna, ai un job iar produsul a ajuns la inceputul saptamanii, chinul este si mai mare. Trebuie sa astepti weekend-ul! Chin, jale si durere!
- citesti o multime de recenzii negative (sau poate incerci chiar tu un produs care te dezamageste din toate punctele de vedere) despre un produs iar cand ajungi intr-un magazin si vezi ca potentiali clienti il analizeaza nu stii cum sa intri in vorba cu ei si sa le sugerezi sa ia altceva.
- testezi un produs care iti place atat de mult incat iti vine sa strigi in gura mare ca fiecare om de pe Terra trebuie sa il aiba dar incerci sa o faci asa, mai discret pentru a nu speria pe nimeni prin entuziasmul tau. In mediul online imi iese dar in viata de zi cu zi.... zapacesc, stresez si agit pe toata lumea in momentul in care fac o descoperire.
- analizezi adesea manichiurile persoanelor de sex feminin cu care te intalnesti gandindu-te la ce modele ai mai adauga pentru a crea ceva inedit. Ah, sa nu uit! Daca tot vorbeam de unghii, ori sunt eu ciudata, ori am un fix dar zau ca pe langa manichiura, observ cu atentie si starea cuticulelor. Cu cat sunt mai ingrijite , cu-atat imi creste inima de bucurie.
- incerci sa te abtii in momentul in care vezi un blush aplicat pe modelul "da-i sa fie!" - unoeri iti reuseste, alteori ba, un ruj care depaseste bariera buzelor si a bunului simt si un machiaj al ochilor in care blending-ul lipseste cu desavarsire. E greu, credeti-ma pe cuvant!
- incerci din nou sa te abtii in momentul in care auzi aberatii referitoare la "ritualuri de frumusete" de la persoane atotstiutoare. Uneori e mai bine sa taci si sa-ti pastrezi opiniile deoarece iti dai seama ca persoana din fata ta este, dupa cum am mai spus, atotstiutoare si oricum nu va lua in considarere sfaturile tale.
- te muti. E greu, sunt multe nimicuri pe care le-ai adunat de-a lungul anilor si iti vine sa urli cand vezi ca nu mai termini. Totusi, privirea ta se indreapta spre punguta cu ambalaje goale care asteapta sa fie fotografiate si prezentate pe blog. Sa le iei?... Sa nu le iei?.... Trebuie sa recunosc ca mi-a fost foarte greu sa ma indrept cu ele spre pubela dar zau asa, cum sa te muti cu gunoaie dupa tine? Ce oameni!
     Cam atat pe ziua de azi, sper ca v-a placut postarea mea si in cazul in care doriti sa mai vedeti articole de acest gen, le voi compune. De asemenea, daca mai aveti completari, abia astept sa le citesc!

Kiss Kiss si o duminica de vis!

You Might Also Like