Vinerea imbulinata #100

vineri, martie 03, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Da, se intampla chiar acum! Am ajuns la episodul cu numarul 100 al aventurii noastre imbulinate iar acest lucru ma inveseleste peste masura! Imi doream sa ajung la aceasta cifra rotunda si, cu pasiune, ambitie si rabdare, am reusit.
   Ma bucur enorm ca ati ramas alaturi de mine de-a lungul fiecarui episod si va multumesc!
   Pentru astazi, mi-am dorit sa concep ceva simplu si daca tot suntem la postarea cu numarul 100, sa aiba si iz retro. Din acest motiv m-am indreptat spre doua dintre ojele pe care le-am primit de la mycosmetics.ro si am realizat o manichiura retro, vesela, care te duce cu gandul la primavara.





Am folosit:
- Oja Revers Vip Neon - no. 73;
- Oja Ingrid Gloss Gel - no. 529;
- Top coat Bottega Verde.


    Ce parere aveti despre propunerea mea?
    Ati purta o manichiura de acest gen?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like