Fa Soft&Control, noua gama ce ofera 48 de ore de protectie

miercuri, aprilie 12, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,


    In urma cu cateva saptamani am fost surprinsa de un colet care continea o cutie eleganta in interiorul careia se aflau două flacoane de spray si invitatia de a le testa alaturi de o prietena. Campania mi s-a parut atat de draguta si misterioasa in acelasi timp incat am lasat pe banca de rezerve ceea ce foloseam, am apelat si la optiunea "suna un prieten" in cazul meu contacteaza-ti prietena si am inceput testarea.


    De fiecare data cand utilizam deodorantul misterios ma gandeam la lansarea unei noi marci si misterul mi se părea din ce in ce mai dificil de elucidat.
    Nu putea fi un produs foarte ieftin pentru ca era foarte eficient, simplitatea ambalajului imi spunea ca nu poate fi vorba de un produs care să-mi lase gauri in portmoneu iar aroma, aroma ma făcea să mă gandesc la vacante relaxante si plimbari prin gradini cu flori. Dupa ce le-am testat (atat eu cat si prietena din dotare) si ne-am convins de calitatea lor, am inceput sa ne tot intrebam carei marci ii apartin cele doua arome misterioase.
    Dupa cateva zile de framantare misterul a fost elucidat iar brandul, dezvaluit.
   In momentul in care am ridicat capacul celei de-a doua cutii m-am uitat la cele doua deodorante inclinandu-mi uaor capul am rostit: Nu m-aa fi gandit niciodata!

    A fost o surpriza atat de mare si de placuta in acelasi timp incat am spus că-i musai sa va impartasesc si voua atat experienta mea cat si cateva detalii despre noile deodorante Fa.
    Fa Soft & Control este prima gama de deodorante de la Fa ce combina protectie de 48 de ore impotrivatranspiratiei si a mirosurilor neplacute cu o senzatie de piele ingrijita, datorita unei formule unice care are la baza Tehnologia Dry Oil. Formula noilor deodorante ofera protectie si hidratare pielii, fara sa o usuce. Noua gama cuprinde doua arome florale speciale – Fa Soft&Control cu parfum de liliac si cu aroma de iasomie.


    In concluzie, ma bucur ca am descoperit niste produse eficiente carora nu m-as fi gandit să le ofer o sansa iar acum ma tot gandesc la toate produsele Fa care mi-au atras atentia si pe care nu le-am incercat datorita simplului fapt ca nu se bucurau de o promovare intensa in media. 
    Voi le-ati incercat? Care este aroma care va tenteaza?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like