Sarbatori fericite!

duminică, aprilie 16, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello hello,

    Nu stiu cand a trecut timpul, parca ieri va uram Craciun fericit!, cazu asa!
    Cert e ca in ultimii ani timpul se misc cu o viteza inspaimantatoare si asta ma face de fiecare data sa ma gandesc la toate planurile pe care le-am facut si la toate realizarile mele pana in prezent. Voi nu faceti un bilant cu ocazia sarbatorilor? Eu da.
    Anul acesta a fost un an plin de schimbari, de noutati, de diversitate, un an in care am invatat multe lucruri noi, m-am autodepasit, am inceput sa lucrez mai mult cu mine si pentru mine si pot sa spun ca sunt destul de uimita de rezultate. Acum astept sa vad ce-mi rezerva viitorul.
    Planuri marete nu mi-am facut, prefer sa ma las dusa de val si sa vad cum e atunci cand nu mai atat de multa presiune pe tine si nu iti mai organizezi activitatile precum in armata. Sa vedem, sa vedem ce-o sa iasa...
     In acest moment imi doresc sa profit de cateva clipe libere, sa ma relaxez si sa nu ma mai gandesc la altceva.
    Sper ca si voi sa aveti parte de niste sarbatori "ca la carte", ca faceti tot ce va pofteste inima iar eu va doresc Paste fericit! si muuuuulte bucurii!
Sursa
Kiss Kiss Dee

You Might Also Like