Trei pe wishlist-ul de primavara

duminică, aprilie 30, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

   Daca saptamana aceasta a fost dedicata inspiratiei in materie de obiecte vestimentare m-am gandit sa o inchei tot cu un articol care sa nu se abata de la tema. 
    Chiar daca vremea e destul de capricioasa si astazi s-ar putea sa revenim eu nu pot sa nu ma gandesc la tinute primavaratice, la combinatii cat mai interesante pe care sa le scot la plimbare fara sa-mi fac probleme din cauza temperaturilor scazute. Sunt convinsa ca pana la urma o sa avem parte si de zilele mult visate asa ca ma pregatesc intens alaturi de o cafea ai carei aburi m-au trezit instant, incepand cu liste de dorinte pe care abia astept sa le bifez treptat, cu rabdare.
    Pentru articolul de astazi am ales (cu greu, bininteles) trei articole care mi-au atras atentia in momentul in care am intrat pe Zaful, un magazin online asiatic plin cu tentatii. Nu ma credeti? Intrati si voi si convingeti-va!

     Daca ma urmariti probabil ca stiti ca jeansii nu se afla(au) printre articolele vestimentare spre care imi indrept atentia. Totusi, am observat ca in ultima perioada tentaculele mele ii cauta din ce in ce in mai des. Din acest motiv am decis ca a venit momentul sa imi resuscitez acest sector al garderobei mele. Si cum imprimeul floral este in continuare printre preferatele mele, in momentul in care am vazut acest model am simtit cum inima incepe sa o ia la goana, fluturasi in stomac si mi-am zis: Diana, trebuie sa ii ai!
    Trebuie sa recunosc ca am cateva emotii in ceea ce priveste alegerea marimii pentru ca nu am mai comandat niciodata jeansi de peste mari si tari dar daca nu risti, nu castigi asa ca va rog sa-mi tineti pumnii.

    La polul opus al preferintelor despre care va vorbeam mai sus se afla... bulinele. Nu cred ca exista vreo persoana care sa afirme ca-i displac. Si daca exista, sunt convinsa ca acest model o va face sa se razgandeasca. Buline, umeri goi si-o nuanta varatica, pastelata, perfecta pentru sezonul cald. Cum sa n-o adaugi pe wishlist?

     Ultimul articol vestimentar din postarea de astazi (ah ce greu mi-a fost sa-l aleg!) e o camasa chic, cu detalii inflorate si un model foarte interesant. Mi-a atras atentia din prima clipa si m-am gandit ca poate fi purtata pentru a imblanzi putin o tinuta office care ar putea parea prea serioasa sau alaturide niste jeansi albi, pentru a le da un aer estival, de vacanta. Si combinatiile sunt infinite, totul tine de creativitatea si indrazneala noastra. Nu-i asa ca e simpatica?

    Mi-e greu sa ma opresc la trei dorinte dar daca aceasta e regula pe care am creat-o in trecut, nu pot sa ma mai abat de la ea.
    Sper ca va plac alegerile mele si sunt curioasa de modul in care le-ati purta voi, ce combinatii va inspira si daca vreti sa-mi spuneti, mi-ar placea sa stiu si ce se afla pe listele voastre.

Kiss Kiss si o duminica de vis!

You Might Also Like