InstaMania #109

luni, mai 29, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Cu viteza vantului si-a gandului am ajuns si la ultimele zile ale lunii mai. Cand a trecut timpul si cum a ajuns  si aceasta primavara la final? Habar n-am! Cert e ca totul se desfasoara cu o viteza ametitoare si sunt prinsa in valtoarea unor activitati zilnice pe care incerc sa le gestionez cat mai bine. Imi pare rau ca nu reusesc sa imi dedic mai mult timp blogului si sper ca pana la urma sa reusesc sa ma "adun" si sa revin la forma initiala. Dorinta e, cu organziarea stau mai rau.
    In ultima perioada am fost asaltata de surprize extrem de placute, care m-au facut sa zambesc si in acelasi timp sa ma simt si putin vinovata pentru ca absentez destul de mult de aici, din locsorul pe care l-am crescut si infrumusetat de-a lungul celor cinci ani de cand a aparut. Rusinica, mobilizare si actiune!
    Imi doresc ca macar episoadele din InstaMania sa isi pastreze o oarecare constanta asa ca astazi, va invit alaturi de mine in aventura episodului cu numarul 109.


    Tesori d'Oriente -Japanese Rituals a ajuns in casuta mea intr-o zi de sambata, in care linistea din apartamentul meu a fost tulburata de sunetul soneriei telefonului. Ce sa fie? Cine sa fie? 
     Cand am auzit ca sunt cautata de un curier am inceput sa ma intreb despre ce e vorba iar in momentul in care am facut descoperirea atat a continutului cat si a aromei am fost mai mult decat incantata. E yummy rau, parol!

    Stiu ca n-ati uitat-o pe Deena, asa ca n-o sa va mai spun decat ca la ultima vizita pe care i-am facut-o (La multi ani si pe aceasta cale!) am fost servita cu un Oreo Cheesecake pur si simplu delicios. Licorile lui Bachus nu mai apar in fotografie deoarece am dorit sa va prezint ceva apetisant care sa nu fie eclipsat de alti intrusi.

    Oare cine mai achizitioneaza lumanari cu arome de Craciun in pragul verii? Doar un lumanaroholic! Am fost obsedata de aceasta aroma si in momentul in care am descoperit pe aoro.ro lumanarea sugubeata, n-am stat pe ganduri si am strecurat-o in cos fara nicio remuscare. 

    In ziua in care am oftat cu tristete observand ca samponul meu si-a dat obstescul sfarsit, am fost surprinsa din nou! Noua gama Syoss Salonplex a ajuns in mainile mele iar acum o testez cu drag si spor si abia astept sa va impartasesc si voua parerile mele.

    Asa cum v-am obisnuit, inchei cu o doza de optimism menita sa va motiveze daca nu pe parcursul intregii saptamani, macar de-a lungul acestei zile.

   Si-am incalecat pe-o sa si am incheiat InstaMania!
   Sper ca v-a placut si episodul de astazi si daca doriti, ne putem intalni si pe Instagram. Eu sunt @bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like