InstaMania #115

luni, august 07, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Pic, pic! Strop, strop! Ploaia se-aude de la primele ore ale diminetii si nu stiu daca m-am mai bucurat vreodata atat de tare in momentul in care am auzit sunete picuratoare pe pervaz. Ultimele zile au fost criminale si chiar daca sunt meteo-sesnsibila, ma bucur gandidu-ma la racoarea unei zile ploioase. 
    Voi cum va descurcati cu caldura? Pe unde v-ati ascuns? Sunteti curioase de modalitatile mele de a pacali zilele toride? 
    Atunci, epidosul cu numarul 115 va elucida misterul.

   
    Daca inghetata nu e, nimic nu e!
    Una dintre dragile colegele mele colege de serviciu s-a intors din concediu si m-a invitat sa sarbatorim la o inghetata. Eu am ales un sortiment a carui denumire aducea a  Snickers-ish de la Culinarte si pot sa va spun ca onomatopeele care au insotit degustarea au fost foarte puternice.
   Yummy!

    Adio silueta! De fiecare data cand vad dulciuri le atac fara sa ma gandesc la colacei, grasime & Co. Mi se pare ca gogosile aduc cu fiecare sortiment cate un strop de fericire in viata noastra. Cum sa le refuzi?


    Si daca mancam, incercam sa si alergam... noaptea, la aproape 30 de grade. E crunt dar nu e imposibil! Am alergat eu ce-am alergat dar nu am inregistrat nicio performanta demna de a fi prezentat pe Instagram. Oricum, sunt convinsa ca data viitoare o sa pot mai mult. Inving eu caldura, nu-i nimic!

    Ati mancat vreodata pufuleti Veverita pofticioasa?
    Daca da, o sa-mi intelegeti mica obsesie.
    Daca nu, cautati-i si devorati-i pe ascuns. A nu se imparti cu nimeni!

    Weekend-ul a fost dedicat relaxarii. 
   Am sperat ca o sa reusesc sa ma feresc de canicula, sa o pacalesc asa ca m-am inarmat cu o carte buna, usurica si inghetata mea preferata de la Lidl. N-am reusit sa scap de caldura dar m-am bucurat de clipe de relaxare "ca la carte".

    Si-am incalecat pe-o sa si v-am prezentat InstaMania!
    Sper ca v-a placut episodul de azi si sunt foarte curioasa de peripetiile cu care ati voi de-a face in ultima perioada.
    Ca de obicei, in cazul in care doriti sa va delectati cu mai multe fotografii, va astept pe Instagram. Eu sunt @bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like