Cand neprevazutul te curteaza, Domino's Pizza te salveaza

sâmbătă, septembrie 23, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,


    Era o zi aglomerata, nimic iesit din comun iar eu, incercam sa-mi organizez timpul liber.
    Mi-am spus ca dupa ce o sa termin programul de la serviciu o sa ma delectez cu o pizza in timp ce lenevesc pe canapea precum precum o pisica. Noul sortiment de la Domino's Pizza imi facea suav cu ochiul asa ca am planificat tot. La ora  19 o livrare de Burger pizza la domiciliu. Perfect!

    Totusi, adesea socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ iar pe la mijlocul zilei primesc un sms in care sunt anuntata ca pot sa ridic o diploma pe care o asteptam de ceva vreme in intervalul orar 18-18:30. Imi spun ca n-am de ce sa ma stresez, ca voi ajunge la timp la momentul meu de rasfat culinar. La ora 17, in timp ce ma indreptam spre casa, aflu ca niste prieteni au nevoie de ajutorul meu asa ca ma indrept spre ei pentru a vedea despre ce e vorba. Problema de ultim moment e destul de importanta asa ca decid sa ma pliez si sa imi ofer sprijinul urmand ca dupa ce terminam sa rezolv problemele care mai ramaneau pe lista. Ajunsa la fata locului constat ca toata afacerea va dura mai mult dar nu-mi fac probleme spunandu-mi ca voi reusi sa impac si capra si lupul si varza si daca n-o fi chiar asa, voi anula comanda - Ca doar n-or fi nici ei atat de punctuali, nu?
    Dupa ce jonglez cu diverse activitati vesele si solicitante in acelasi timp, ajung in timp util la locatia de unde trebuia sa ridic diploma si astept, astept si iar astept ca stimabila doamna responsabila cu eliberarea sa, sa termine toate discutiile personale pe care le desfasura cu patos cu o persoana din fata mea. Incep sa ma agit dar nu-mi pierd speranta si intr-un final reusesc sa inhat diploma si sa ma urc la volanul masinii, nerabdatoare si infometata.
    Ma intorc inapoi la prietenii mei sperand sa reusesc sa ii ajut cat mai mult iar in momentul in care ajung la locatie, constat cu stupoare ca nu exista niciun loc de parcare liber. Incep sa vanez, ma lupt, scrutez zona si vazand ca n-am sorti de izbanda sa ma indepartez tot mai mult. Pana la urma reusesc sa gasesc un loc de parcare iar in momentul in care cobor din masina, aud sunetul voios al telefonului: 
Buna ziua, sunt de la Pizza Domino's am ajuns la locatie!
Nu se poate! Dar eu nu sunt acasa! Ce ne facem?
Pai....
Daca doriti puteti veni in parcarea din fata spitalului.
Oh, imi pare rau ca am nimerit atat de prost... O sa ajung in 5 minute!
    Dupa care inchide telefonul si vine rapid spre mine. Ce sa-i mai explic sarmanului om ca singura mea problema a fost locul de parcare si ca de fapt sunt perfect sanatoasa (fizic, cel putin). 
L-am asteptat, a ajuns la mine cu uriasul deliciu culinar cerandu-si din nou scuze iar eu l-am rugat sa ma scuze pentru situatia creata. Totul e in regula!
    Cu prada in brate si cu zambete timide m-am reintors la prietenii mei si i-am invitat la o degustare de pizza. 
    Ce sa va spun? Acest sortiment este delicios si a fos un adevarat succes. Blatul mediu, crocant presarat cu mozarella, cheddar, vita burger, sos burger, ceapa si castraveti murati te face sa-ti indrepti tentactulele spre el fara sa te mai gandesti la calorii iar aroma sa este una inedita. Un amalgam de arome iti rasfata simturile iar la sfarsit, tot ce poti sa spui este: Mai vreau o felie!




   Noi ne-am declarat pur si simplu incantati de acest sortiment si ma bucur cand totul e bine cand se termina cu bine. Ne-am distrat, am descoperit arome noi si, cel mai important, am bifat tot ce aveam pe liste intr-un timp record!
   Multumesc Domino's Pizza pentru... tot!


You Might Also Like