Ce produse am mai terminat...

sâmbătă, octombrie 14, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Chiar daca in ultima perioada am incercat sa fiu cat mai cugetata si sa ma axez mai mult pe consum, asta nu inseamna ca nu am mai cazut prada ispitelor. Totusi, consider ca balanta este destul de echilibrata iar eu ma declar multumita de realizarile mele. Am reusit sa consum o gama variata de produse, le-am adunat ca furnicuta harnica iar astazi a venit momentul lor, al concluziilor de final. 

    Ca de obicei, gelurile de dus au ocupat un loc fruntas atat in topul cumparaturilor cat si in cel al consumului. Produsul care m-a cucerit din toate punctele de vedere si am oftat in momentul in care s-a terminat a fost spumantul de baie Tesori d'Oriente Japanese Rituals. Ambalajul sau luxos ma facea sa ma indrept exclusiv spre el in momentul in care decideam sa ma rasfat cu o baie relaxanta, spuma pufoasa ma insotea pe parcursul intregii sesiuni de rasfat iar aroma sa, zau ca seamana teribil de mult cu Euphoria - CK. E pe lista produselor care vor fi recumparate musai si obligatoriu.
    Deviza mea - Nicio postare fara un gel de dus Dove! Nu ai cum sa nu le iubesti pentru ca sunt accesibile, cremoase, hidratante si au niste arome foarte placute.Glowing Ritual mi-a placut foarte mult si abia astept sa mai termin din gelurile de dus din "depozit" pentru a mai incerca si alte sortimente.
    Elmiplant - exotic elixir a fost o surpriza deosebit de placuta. L-am zarit mandru pe unul dintre rafturile din Carrefour si l-am luat fara sa stau pe ganduri. Aroma sa de merisoare si fructul pasiunii m-a rasfatat pe perioada verii, mi-a placut si cu siguranta il voi recumpara in curand. Trebuie sa mai mentionez si faptul ca e cremos si hidratant, ocupand un loc pe podiumul in topul preferintelor mele.
     Gelul de dus Discover Miami Spirit de la Oriflame mi-a placut datorita aromei sale placute si cam atat. Usurel, dragutel, n-as putea sa spun ca l-as mai achizitiona si a doua oara.
    Gelul de dus cu extract de orez de la Bottega Verde, a fost o cunostinta mai veche, un produs pe care l-am indragit, l-am recumparat si nu exclud posibilitatea de a-l recumpara din nou. Face o treaba exemplara atat pe post de gel de dus cat si ca spumant de baie iar izul sau este absolut delicios.
    Sa continuam cu produse destinate ingrijirii podoabei capilare, nu?
    Syoss anti-matreata pentru par gras este in continuare preferatul meu si o sa-l recumpar pana in momentul in care o sa ma satur de el. Pentru mine si sebumul meu enervant face o treaba exemplara si nu am decat cuvinte de lauda la adresa sa.
    Masca pentru par cu actiune in 3 minute de la Aussie a fost un produs bun dar nu pot sa spun ca am oftat in momentul in care s-a terminat. Mi-a placut dar probabil din cauza faptului ca izul sau nu a fost tocmai pe placul meu n-as putea spune ca as dori sa se reintoarca in "regatul" meu.
    Despre Batiste, ca de obicei, doar de bine. Varianta Tropical este in continuare preferata mea si profit de fiecare pulverizare, de fiecare moment petrecut alaturi de partenerul meu.
    Lotiunea micelara de la Bioderma Sensibio este in continuare fruntasa in topul preferintelor mele si de fiecare cand termin un flacon oftez cu tristete. Iar m-ai lasat singura... (asta in cazul in care nu am o rezerva care sa o inlocuiasca).
    Lotiunea micelara de la Nivea m-a surprins intr-un mod deosebit de placut deoarece am impresia ca formula sa a fost modificata iar acum mi se pare mult mai eficienta. A castigat cateva puncte in plus fata de alte prodse similare pe care le-am mai folosit iar cantitatea sa generoasa 400ml m-a insotit o buna bucata de timp.
    Demachiantul spuma, hidratant si calmant cu aloe de la Bottega Verde mi-a placut la nebunie. Este un produs care nu e laudat gratuit in blogosfera si ma bucur ca m-am lasat convinsa de articolele pe care le-am citit. E usor, eficient si are o aroma deosibit de placuta.
    Crema destinata conturului ochilor de la Gerovital H3 Derma+, isi asteapta randul inca de la articolul trecut. Am uitat sa o fotografiez dar n-am aruncat-o, am pastrat-o pana acum pentru ca merita sa va vorbesc putin si despre ea (asta in cazul in care nu ati citit acest articol). Este o crema foarte eficienta care hidrateaza excelent. Mi-a placut la nebunie si dupa ce voi termina macar o parte din produsele pe care le folosesc in acest moment, o voi achizitiona din nou. Parol!

    Dintre toate uleiurile esentiale pe care le-am terminat si care poarta marca Solaris, dupa cel de portocale am oftat cel mai mult. Aroma sa proaspata mi-a invaluit casa de fiecare data cand l-am folosit si mi-a placut la nebunie. Acum, voi incepe si varianta cu aroma de grapefruit care am impresia ca are un iz similar dupa care ma voi reintoarce la portocalele mele iubite. Pun pariu ca se va intelege de minune cu spiritul Craciunului care acusica ne va prinde si surprinde.

    Si-am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea mea. De fapt au fost mai multe povesti, ceva in genul celor spuse de Eric Emmanuel Schmitt (haha) si sper ca v-au placut.
   Voi de ce produse v-ati despartit in ultima perioada? Ce v-a placut? Ce v-a dezamagit?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like