NOTD: Not so autumnal

miercuri, octombrie 25, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,


    Daca saptamana trecuta am avut parte de temperaturi ridicate si vreme frumoasa, am abandonat putin nuantele inchise pentru ca mi-a revenit pofta de manichiuri vesele.
    Datorita faptului ca imi doream sa obtin efectul unor unghiute atent lucrate, am apelat la eternele mele water decals-uri care nici de aceasta data nu m-au dezamagit. 

    Am aplicat o baza alba, Ingrid Gloss Gel - no. 529, am ales doua unghiute pe care sa le evidentiez si am sigilat totul cu ajutorul top coat-ului She.
   Rezultatul final mi s-a parut vesel, colorat si deloc incarcat. Ba chiar a atras si cateva priviri admirative. 



    Ce parere aveti despre manichiura mea? Mai purtati nuante vesele sau le peferati pe cele dramatice?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like