Review: C-THRU Glamorous

vineri, octombrie 27, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

   Din clipa in care le-am vazut un zambet plin de speranta mi-a luminat fata. Cui nu-i plac parfumurile?
    Oricat de multe am avea, unul in plus e mereu intampinat cu urale si bucurie. Fiecare iz are ceva deosebit, o personalitate a sa care combinata cu personalitatea noastra ne ofera o aroma unica de care doar noi ne putem bucura. Asta-mi place la parfumuri! 
    C-THRU Glamorous este descris ca parfumul iubitoarelor de stil, eleganta si bun-gust, care stralucesc in fiecare moment al zilei. 

    In momentul in care zaresti detaliile ambalajului banuiesti ca nu ai de-a face cu o aroma grea, inecacioasa pentru ca pe langa diverse detalii pretioase zaresti si un fluturas. E clar, e vorba de o aroma eleganto-jucausa, daca mi se permite alaturarea celor doua cuvinte.
    Stai, il studiezi, iti iei inima-n dinti si pulverizezi! Puf! E suficient! O singura pulverizare pe incheietura mainii te face sa zambesti cu ghidusie. Este exact asa cum mi-am imaginat!

    Note floral-fructate te invaluie si simti ca e parfumul care te poate insoti de dimineata pana seara facandu-te sa te simti speciala, eleganta, unica. 
    Lamaia, merele si iedera sunt primele care-si fac simtita prezenta urmand ca notele de mijloc, liliac, iasomie si lacrimioare sa se strecoare incetisor in sufletul tau iar la sfarsit, cihlimbarul si cedrul, arome lemnoase sa-i ofere eleganta aceea pe care denumirea sa o ridica-n slavi inca de la inceput.
    Persista uimitor si depaseste inaltimea asteptarilor. Eu ma gandeam ca dupa vreo patru ore sa fiu nevoita sa-l reimprospatez dar n-a fost asa. M-a insotit la serviciu, pe durata celor opt-noua ore iar dupa ce am ajuns acasa, am simtit ca era in continuare alaturi de mine. 

    Pentru mine, a fost suficient si i-am promis ca n-o sa-l abandonez intr-un colt ci va beneficia de toata atentia mea pana la ultimul strop.
    Da C-THRU Glamorous, esti minunat! 

    Voi folositi C-THRU? Care este preferatul vostru?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like