I wish...

sâmbătă, noiembrie 25, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,


    Multa vreme a mai trecut de la ultimul meu wishlist si m-am gandit ca ar fi cazul sa remediez situatia. Trebuie sa recunosc ca in ultima perioada m-am ferit de tentatii si am evitat toate site-urile care ar fi putut sa ma prinda in mrejele lor. Totusi, in weekend m-am aventurat si am intrat din nou in lumea Zaful, un loc din care nu ai cum sa iesi fara sa-ti ramana gandul la cate ceva.
    Pentru postarea de astazi am ales ca de obicei trei articole pe care mi-as dori sa le adaug cu mandrie in garderoba mea si da, mi-a fost foarte greu sa aleg doar trei.

    Pentru romantica din mine am ales aceasta rochie care combina intr-un mod deosebit tricotajele cu texturi fluide inflorate. Cum sa nu-ti placa?
    Ma vad purtand-o intr-o sumedenie de combinatii atat la serviciu cat si la o iesire in oras cu prietenii.

    Si pentru ca iarna bate la usa, m-am indreptat spre o rochie al carei material mi se pare potrivit pentru sezonul rece iar singura mea dilema e in privinta nuantei pe care o voi alege. Imi place atat visiniul cat si verdele army. Voi pe care ati alege-o?

    Si cum din niciun wishlist conceput in sezonul rece nu trebuie sa lipseasca o jacheta, eu mi-am indreptat atentia spre una care sa poate fi purtata intr-o zi cu temperaturi mai blande. E cafenie, e imblanita si, impreuna cu oricare dintre rochitele de mai sus, e o aparatie.

    Dintre cele de mai sus, care este preferata voastra?
    Mie mi-e tare greu sa ma decid dar, pana la urma sunt convinsa ca voi face alegerea corecta. Parca le-as lua pe toate (si nu de pe wishlist ci de pe site). De ce? Pentru ca reducerile de Black Friday sunt de nerefuzat. Ce greu e sa fii femeie!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like