NOTD: Black with something extra

joi, noiembrie 30, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Imi place sa port negru pe unghiute atat vara cat si iarna. Vara mi se pare putin mai dramatic si uneori mi se pare ca tradez nuantele pastelate dar iarna, ei bine iarna, nu-mi vine sa ma mai despart de aceasta (non)culoare. Vedeta postarii de astazi este lacul de unghii de la Vipera Cosmetics, din gama Jest cu numarul 506. Un negru intens, lucios si rezistent care abia dupa trei zile de purtare a inceput sa dea semne ca ar dori sa ma paraseasca.
    Si cum manichiurile cu modele sunt in continuare printre preferatele mele, am apelat si la una dintre placutele mele de pe Born Pretty Store si am aplicat un model care mi se pare in ton cu aces sezon. Am sigilat afacerea cu un top coat si m-am bucurat de o manichiura care ma facea sa zambesc de fiecare data cand degetele-mi alergau pe tastatura (si nu numai).




    Nu cred ca exista persoane care sa nu se bucure in momentul in care manichiurile lor arata deosebit asa ca va recomand sa experimentati cat mai mult, sa va jucati si sa nu va fie teama sa indrazniti sa fiti diferite!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like