Preferatele lunii noiembrie

joi, decembrie 07, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,


    Ho! Ho! Ho! si Ha! Ha! Ha! a venit si luna cadourilor! Ne-am pregatit, am asteptat-o si iata ca e aici! Dar stati! Articolul de azi nu e dedicat acestei luni ci lunii care s-a incheiat! Cat de uituca sunt...
   Da, in meniul de astazi avem preferate si descoperiri, produse pe care le-am indragit in luna lui Brumar. Am avut parte de o luna frumoasa si imbelsugata, am avut parte de surprize, m-am bucurat de fiecare lucru marunt si am testat fara mila fiecare produs ce mi-a picat in mana. Ce mi-a atras atentia si ce m-a cucerit? Veti vedea in randurile de mai jos.

   O culoare perfecta pentru sarbatori, un ruj rosu ca focul sa-mi surada norocul! Acesta a fost gandul meu in momentul in care am descoperit Lip Matte Color Vipera. L-am folosit cu drag si spor si voi abuza in continuare de el pentru ca da, e perfect pentru aceasta perioada. A fost vedeta acestei postari si nu pot decat sa va spun ca-l indragesc la fel de mult.
   Si cum de ceva vreme nu l-am mai inclus printre preferate si ca nu cumva sa credeti ca mi-am schimbat preferintele, samponul uscat de la Batiste se afla in continuare in fruntea clasamentului. Varianta Originals este noua in ograda mea dar este un produs la fel de iubit si extrem de apreciat.
    Chiar daca mi-as fi dorit ca inainte sa ii dedic un articol special, n-am reusit sa ma abtin si sa nu-l includ in lista preferatelor mele. Balsamul de corp cu vanilie alba de la Yves Rocher este un produs extraordinar. E dens, hidratant, perfect pentru aceasta perioada. Sa nu mai vorbesc de aroma, care ma face sa ma intreb daca e comestibil sau nu de fiecare data cand il utilizez. Oh, yummy!
    Utilizez creme pentru maini pe tot parcursul anului dar iarna simt nevoia unei extra hidratari si iau cate un flacon de crema peste tot cu mine. Cremele de maini Fructe de poveste si Vanilie alba de la Yves Rocher sunt aliatele mele de incredere si sunt incantata de efectele lor. La fel ca in cazul produsului de mai sus, aromele imbietoare si delicioase sunt de nerefuzat!
    Nu puteam sa inchei si sa nu va vorbesc putin si despre lotiunea micelara Hydrabio H2O, un produs pe care il pun pe picior de egalitate cu Sensibio H2O. E blanda, curata eficient, rapid si la fel ca toate produsele Bioderma, nu are cum sa nu te cucereasca de la prima aplicare.

    Si-am incalecat pe-o sa si am incheiat si cu preferatele lunii noiembrie. Acum, abia astept sa vad ce surprize minunate ne rezerva decembrie pentru ca sunt convinsa ca n-o sa ma dezamageasca. Nu, nu!

     Voi ce produse ati folosit in aceasta perioada? Ce v-a furat inima?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like