InstaMania #127

marți, ianuarie 23, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

     Afara fulgii de nea se astern intr-un strat care devine din ce in ce mai gros iar eu nu pot sa nu ma gandesc la cat de bine m-as simti la adapostul paturii pufoase, alaturi de una dintre cartile mele. dar, din pacate acest lucru nu este posibil fiindca zilele de concediu trebuie sa faca pui pana la vara iar activitatile zilnice nu pot fi ignorate. Tot ce pot sa fac e sa-mi aprind o lumanare cu un iz dulceag, sa ma las invaluita de combinatia delicoasa care rezulta din imbinarea aromei sale cu cea a cafelei proaspete si sa incep sa astern randurile unui nou episod din InstaMania.

    Nu stiu daca o sa reusesc vreodata sa va spun ca am rezistat in fata dulciurilor! Uneori le mai evit, alteori le mai raresc dar niciodata nu pot sa le spun un NU categoric. Cand Deena le-a asezat in fata mea le-a privit, le-am analizat si le-am infulecat (nu chiar pe toate) fara nicio urma de remuscare. Sunt dependenta si nu pot sa neg asta!  

    In momentele in care-mi fac timp sa ma rasfat, apelez la masca pentru fata de la Freeman care este pur si simplu divina si apoi ma indrept spre cele doua produse de la Cosmetic Plant care au intrat in caminul meu la inceputul acestui an si despre care va voi povesti in curand. Un adevarat festin pentru tenul meu.
    La Profi Pil apelez destul de rar fiindca mi se pare ca nu mai e la fel de rezistent ca in trecut (review aici) dar imi place efectul pe care-l ofera sprancenelor mele si de asemenea, faptul ca dimineata, ma scuteste de o etapa destul de migaloasa.

    Va promisesem poze cu mancaruri sanatose? Ei bine, poate ca o sa reusesc sa ma tin de cuvant saptamana viitoare...

    Oh, cred ca nimic nu se compara cu entuziasmul pe care ti-l pot oferi cartile noi care abia asteapta sa fie devorate. De aceasta data am decis sa incerc ceva diferit si sunt foarte curioasa daca o sa reuseasca sa ma cucereasca.

    Putina miscare, cateva cazaturi si un strop de ambitie. Inca invat, incerc sa fiu cuminte si ascultatoare dar de fiecare data cand vad ca nu reusesc sa stapanesc snowboard-ul incep sa sar si ma arunc pe jos. Oricum, am avansat dar pana la a ma lauda cu performante mai e cale luuuuunga.

    Si-am incalecat pe-o sa si v-am prezentat InstaMania. Sper ca si acest episod a fost pe placul vostru si sunt foarte curioasa sa aflu care sunt activitatile cu care va delectati in acest sezon.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like