NOTD: Dark flowers

joi, ianuarie 25, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,


     Atunci cand iubesti in egala masura atat floricele si modelele cu un iz romantic cat si nuantele inchise, reci si dure nu poti decat sa cauti neincetat o cale de mijloc pentru a reusi sa le impaci. Eu, cel putin, incerc o sumedenie de combinatii si trebuie sa recunosc ca unele mi se par atat de reusite incat nu vreau sa mai renunt la ele. Asta mi s-a intamplat si in momentul in care am aplicat ultimul strat de top coat peste manichiura pe care v-o voi prezenta astazi.
    Am folosit doua oje A-England, una mai rece ca alta (Jane Eyre - visiniu, Ascalon - gri holografic) iar pe doua unghiute am aplicat niste modele (water decals) cu floricele vintage. Am fost atat de incantata de rezultat incat dupa maxim doua zile, cand oja a inceput sa ma lase m-am suparat si mi-am propus sa o refac in cel mai scurt timp. Da, ma numar printre persoanele la care A England nu vrea sa reziste, spre deosebire de... Deena, de exemplu, care a spus ca isi poarta manichiura cu drag si spor mai bine de 5 zile. N-am noroc, ce sa fac....
    Dar, sa revenim la vedeta postarii de azi.




    Deci, ce parere aveti despre propunerea mea?
    Am reusit sa impac si capra si varza si lupul?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like