Dupa sase ani...

luni, februarie 12, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

     In toate cartile, fie ele de aventuri, de marketing sau de vanzari totul incepe cu un plan. Ce vreau sa fac, unde vreau sa ajung, ce mi-as dori sa se intample pe parcurs. In povestea mea, totul s-a intamplat instant, am sfidat toate regulile si m-am avantat pe un teren necunoscut, asteptand sa vad ce se intampla pe parcurs si luand totul pas cu pas. Au fost aventuri de toate soiurile si acum dupa sase ani, ma bucur ca am facut acest pas, ca am decis sa imi las latura creativa sa-si faca de cap.

    Nu m-am gandit niciodata ca o sa reusesc sa adun in acelasi loc atat de multe persoane care sa se inspire din toate ideile mele, care sa traiasca alaturi de mine fiecare experienta noua si care sa ma incurajeze ca pot mai mult, mai bine, mai frumos. Am apreciat fiecare critica constructiva, pentru ca fara ele n-as fi evoluat dar si fiecare lauda, care mi-a hranit orgoliul si m-a facut sa imi doresc sa ma prezint in fata voastra cu un continut mai captivant.
     Am calatorit, am experimentat, mi-am depasit limitele, am descoperit lucruri noi si de fiecare data m-am intors aici, pentru a va povesti pataniile mele. 
     Si chiar daca anul trecut a fost unul in care postarile nu au fost atat de generoase ca si in ceilalti ani, asta nu a insemnat ca nu m-am gandit in permanenta la locul pe care l-am creat si la continutul cu care ma voi prezenta in fata voastra. Daca pana acum eram as in organizarea timpului meu liber, acum incerc sa revin la "forma initiala" deoarece neprevazutul apare din ce in ce mai des in viata mea. Ma pliez, ma adaptez si reconfigurez trasee peste trasee apoi, dimineata ma energizez si ma apuc de scris. Da, asta nu s-a schimbat la mine. Trezitul de dimineata cu mintea plina de idei e la fel doar ca uneori, caldura asternuturilor ma face sa mai raman cateva momente in compania lor si sa ma bucur de putina liniste. Dar chiar si asa, de cateva ori pe saptamana tot reusesc sa fiu viteaza si sa incep sa astern cu sete cateva randuri pentru voi.
      Imi propun de ceva vreme sa folosesc agende, pentru a-mi planifica ideile si zilele dar sunt una dintre persoanele care aparent functioneaza mai bine fara memento-uri si notite. Spun aparent pentru ca uneori am niste idei stralucite, pe care-mi spun ca n-o sa le uit si dupa cateva zile ma intreb, hmmm.. oare care era ideea? Daca in acest an voi reusi sa folosesc o agenda cap-coada, o sa ma declar un om implinit, zau asa!
     Da, asta-i rezolutia mea blogosferica! Sa imi organizez timpul si ideile astfel incat sa fiu mai prezenta cu postari cat mai nastrusnice. Tineti-mi pumnii, va rog!
      Sa va mai spun ca si acum imi vine greu sa cred ca au trecut deja SASE ani de cand sunt aici? Da, trebuie sa va spun, pentru ca sunt mandra de tot ce am realizat pana acum, de toata munca mea. Si chiar daca unele persoane n-au habar cata munca se ascunde in spatele unor postari eu sunt convinsa ca voi, cele care sunteti aici, cunoasteti si acest aspect. Chiar zilele trecute auzeam doua tantici care discutau in spatele meu la un seminar (ce sa si faci la un seminar? sa socializezi, nu?) ca noul trend e cu vloggerii astia care fac o gramada de bani si ca toate (scuzati-mi limbajul) parasutele au asa ceva. Mi-a fost greu sa ma abtin sa nu le dau o replica usturatoare dar m-am gandit ca exista motive pentru care unii sunt acolo unde sunt iar altii evolueaza. Apropo, pentru toate cele care fac vlogging - aveti respectul meu! Nu stiu cum reusiti sa va organizati, pentru ca daca in spatele unei postari se ascund cateva ore de munca, nici nu vreau sa-mi imaginez cat dureaza conceperea unui vlog. Da, doamnelor, respectele mele!
     Si uite cum, dintr-o postare aniversara, am reusit sa concep o tocanita de ganduri dar cred ca asta a inceput sa ma caracterizeze.Tocanite pentru toti!
     Deci, ca o concluzie de-nceput de an sapte, imi doresc sa reusesc sa fiu prezenta aici, cu mai multe postari, cu continut calitativ, cu idei ingenioase si cu fotografii frumoase pentru ca de fiecare data cand vedeti in feed o postare de-a mea sa zambiti si sa va intrebati: Oare ce-a mai nascocit Dee a noastra?
     Va multumesc ca sunteti alaturi de mine, va multumesc pentru fiecare comentariu si sper ca si peste zece ani sa ne vedem tot aici, tot cu aceleasi ganduri bune!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like