InstaMania #128

luni, februarie 05, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,


     Astazi nu pot sa incep decat cu cateva laude deoarece sunt tare mandra de mine. Dupa ce am trait in negare si mi-am spus ca dependenta de dulciuri face parte din mine, am inceput sa observ ca unele articole vestimentare au inceput sa arate putin mai expandat dupa ce le imbracam. Am stat, om oftat si am decretat: renunt la dulciuri si la paine! Acum, dupa fix o saptamana trebuie sa va spun ca schimbarea n-a fost chiar atat de tragica. Le-am abandonat, le-am substituit cu fructe si legume si ma simt excelent. Da, oftez cand le vad in camara, inghit in sec in momentul in care vad reclame apetisante si imi stralucesc ochii atunci cand simt aroma de paine pospata dar, rezist si abia astept sa vad si rezultatele. Incerc sa ma mobilizez si sa fac si mai multa miscare si sper ca in cateva luni sa ma mandresc din nou cu forme ferme, bine conturate. Abia astept!
    Una dintre rezolutiile de inceput de an a fost aceasta si sper sa o si realizez.
     Acum, dupa ce m-am laudat, pot sa revin si la subiectul zilei de azi: InstaMania. De fiecare data cand imi numerotez episoadele zambesc pentru ca nu-mi vine sa cred ca si dupa ce am trecut pragul de 100 inca va mai face placere sa le cititi si nu va plictisesc (sau asta-mi place sa cred). Ce sa mai spun ca numarul total al postarilor mele ajunge la 1500. Wow!

    Cu ocazia aniversarii blogului meu, am fost surprinsa de Triodeluxe cu niste produse pe care le aveam pe wishlist de ceva vreme. Samponul ANIAN se afla printre preferatele mele iar bifazicul a venit ca o completare la ritualul de infrumusetare/intretinere a podoabei capilare. Lotiunea de corp era pe lista datorita pasiunii pe care am dezvoltat-o fata de intreaga gama ANIAN cu rodie asa ca am asteptat cu nerabdare sa pun gheruta pe ea.

     Una dintre cartile cu care incerc sa ma delectez in aceasta perioada este Cuvinte care schimba minti, o carte care descrie o multime de caractere si modul in care le poti aborda cu succes. Acum, nu pot sa spun ca e o lectura devorabila dar.. lucrez la asta. Fotografia a fost facuta pe vremea in care Oreo era la putere si trebuie sa recunosc ca nu am terminat toata cutia. Acum sta cumintica in camara, tentandu-ma neincetat. Nu cedez, sac-sac!

    Surpriza dragastoasa de la Yves Rocher m-a lasat gura-casca pentru ca pe langa bunatatile primite, in colet se afla si un trandafir natural intact. Cum o fi ajuns suprvietuitorul din Bucuresti pana in Sibiu, doar Zana Maseluta sau alta creatura fermecata stie. Oricum surpriza m-a uimit iar din aceasta saptamana le bag in teste pentru ca ieri am reusit sa le fotografiez din toate unghiurile.

    Imi place iarna, dar o iubesc in zilele calduroase cu soare prietenos. Daca mai sunt si pe partie, e si mai si!

    Si-am incalecat pe-o sa si v-a prezentat InstaMania.
    Acum, sunt foarte curioasa daca voi va respectati rezolutiile facute in pragul lui 2018 sau, daca aveti vreuna si vreti sa o impartasiti. Abia astept sa va citesc comentariile!
    Ah, era sa uit! In cazul in care doriti sa fiti la curent cu noutatile, va astept pe Instagram. Eu sunt @bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like