InstaMania #129

luni, februarie 19, 2018 bydee-make-up 0 Comments



Buna, draga mea,

    Cand incepeam sa ma gandesc din ce in ce mai serios la zilele frumoase de primavara, hop-top m-am trezit cu nea pe pervaz. Hmmm, era cat pe ce sa ma intristez dar apoi m-am gandit ca iarna mai are dreptul sa isi faca simtita prezenta si, mai bine acum decat prin aprilie. Am zambit, m-am infofolit si mi-am continuat activitatile in cel mai normal mod. Stiu ca si tu astepti primavara dar trebuie sa mai avem putintica rabdare. 
    Ne bucuram de sejururi dese la Cabana Plapumioara, ne incalzim cu ceaiuri fierbinti si profitam de compania unei carti bune, a unui film si a persoanelor dragi. Nu e rau deloc, nu-i asa?
    Ca de obicei, ultimele doua saptamani au fost pline, activitatile zilnice m-au cam obosit si adesea contactul frontal cu perna m-a surprins imediat ce am ajuns acasa. Am asteptat cu nerabdare weekend-ul pentru a sparge putin rutina si, pot sa spun ca am reusit. Nu m-am odihnit prea mult dar am reusit sa bifez mai multe activitati care se aflau pe lista mea de ceva vreme.

    A doua sansa isi astepta randul de pe la inceputul lunii ianuarie si pana la urma am reusit sa-i fac loc in programul meu. Doream sa mai citesc ceva scris de Kristin Hannah pentru ca de la Privighetoarea nicio carte nu mi se mai pare la fel de interesanta si m-am bucurat in momentul in care am zarit Adoua sansa la o mega reducere pe elefant.ro.
    Are un subiect diferit fata de Privighetoarea dar, e o lectura perfecta pentru zilele friguroase de iarna. Usoara, interesanta si relaxanta.

    Ma straduiesc sa am o alimentatie sanatoasa si pot sa spun ca in luna februarie am reusit sa fiu mai cuminte. Am reusit sa renunt la paine si, aproape in totalitate (vei vedea mai jos de ce aproape) la dulciuri.

    Momentele acelea in care afli ca prietenele tale se casatoresc si abia astepti sa vezi ce planuri au. Ce rochie o sa aleaga? Ce tema? Ce decoratiuni? Mereu mi-au placut intalnirile cu aceasta tematica si daca mai sunt insotite si de bunatati si un pahar de vin, e perfect!

    O noua lansare Melkior m-a facut sa zambesc.Ultrashine Lipgloss - Sirena imi place mult. Ofera o stralucire extrema dar care nu deranjeaza, poate fi purtat atat in varianta "solo" cat si aplicat peste un alt ruj. Yummy!

    Da, am renuntat la dulciuri dar in taina, mai oftam dupa delicioseniile de la Donuterie. Ei bine, intr-o zi de 14, 14 februarie, am fost asaltata cu o mini remorcuta cu gogosi. Cum sa le rezisti? Cum sa reusesti sa-ti stapanesti entuziasmul si pofta de dulce? Oh, ce surpriza delicioasa!

    DM Romania m-a dat gata cu o surpriza colorata. Nu stiu ce as putea sa-ti mai spun despre continutul coletului dar pot sa-ti promit ca in curand voi reveni cu articole speciale.

    Si-am incalecat pe-o sa si ti-am prezentat InstaMania.
    Sper ca ti-a placut si acest episod si daca doresti sa te bucuri de mai multe fotografii made bydee, ne vedem pe Instagram. Eu sunt @bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like