OOTD: Army green

sâmbătă, februarie 10, 2018 bydee-make-up 0 Comments



Hello ladies,

   De fiecare data cand zaresc cate un peisaj de iarna ma si gandesc la cate o sedinta foto, la cadre inedite si incerc sa imi imaginez cum ar fi sa creez o poveste in jurul naturii care ma inconjoara. Analizez cu atentie fiecare petec de iarba iar in momentul in care gasesc locul pe care-l consider potrivit exclam cu pasiune Evrika! El e! Si chiar daca nu e o locatie perfecta din punct de vedere fotografic, nu renunt la idee pana nu surprind cateva cadre speciale. Asa-s eu. O incapatanata!
    Tinuta de astazi nu putea fi imortalizata decat intr-un cadru mai salbatic deoarece modul in care am ales sa port rochia mini army green nu putea fi plasata intr-o zona cu iz romantic. Si pentru ca mi se parea ca se incadreaza in peisaj, am ales si un colier statement pentru ca, viata fara statement n-are...greutate. Ha! Ha! Ha!
    Wild and badass as putea sa spun daca mi se permit englezismele.


    Datorita faptului ca pe site-ul acesta, de unde am comandat-o rochia are o marime universala, ma asteptam ca lungimea ei sa fie putin mai decenta dar se pare ca chinezoaicele sunt niste fapturi liliputane iar rochiile mini  la ele sunt aproape bluze pentru mine. Cred ca data viitoare o sa o port impreuna cu niste blugi skinny si n-o sa mai am nicio problema. Oricum, materialul sau este moale si fin iar petecele acele ii ofera acel ceva care o scoate din anonimat. E purtabila si ca  rochie si ca bluza, depinde de indrazneala fiecareia.




    Voua cum va place sa purtati rochiile de acest gen?
    Sunteti mai indraznete sau preferati sa le combinati cu pantaloni pentru un plus de siguranta?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like