InstaMania #131

miercuri, aprilie 11, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Incet, cu mai putin spor decat de obicei, revin la ritmul normal. Teoretic, starea de post-vacanta ar fi trebuit sa fie prezenta doar ieri iar de astazi se presupune ca sunt "pe val". Avand in vedere faptul ca inca nu este ora 6 iar eu compun aceasta postare ma face sa cred ca am toate sansele sa revin la starea initiala dar, s-ar putea sa am parte si de reversul medaliei si dupa ce ajung la serviciu sa am nevoie de o cantitate considerabila de cafea pentru a ma pune in functiune. Sa vedem, sa vedem...
   In momentul in care m-am uitat dupa ultima postare InstaMania nu mi-a venit sa cred ca am lasat sa treaca atat de mult timp fara sa public un episod. Material am avut dar de fiecare data mi s-a parut ca am alte articole mai interesante pe care sa le scot la inaintare dar astazi, astazi nu mai scapi si te invit la o scurta retrospectiva a ultimelor zile sau... saptamani? Vom vedea pe parcurs pana unde vom ajunge.

    A venit primavara si totul este minunat! De fiecare data can ma uit pe fereastra vad copaci infloriti iar sufletul mi-e inundat de bucurie. Lunga a mai fost iarna!

    Si daca sezonul cu temperaturi prietenoase a venit, atunci am trecut la tinute cu iz primavaratic. Trebuie sa recunosc ca inca nu am facut nicio miscare in sifonier pentru ca vremea din ultima perioada mi se pare prea frumoasa pentru a fi adevarata. Tu ce zici? E sau nu e adevarata aceasta primavara frumoasa?

    In ultima perioada am dezvoltat o mica obsesie fata de... stiu ca o sa razi dar imi asum acest lucru... Meteoblue. Stau toata ziua cu mana pe refresh asteptand sa vad cum evolueaza starea vremii si daca mai avem de asteptat pana cand, zapada de pe munte se va topi. Mi-e atat de dor de o aventura incat nici nu iti pot descrie in cuvinte starile pe care mi le trezeste o fotografie ca cea de mai jos.

    La ultima vizita in Auchan mi-am intins tentatculele spre gelurile de dus Cosmia, atat de laudate in blogosfera. Am ales varianta cu lamaie si briose si cea cu capsune. Ambele arome sunt senzationale dar consistenta lor m-a cam dezamagit. Ma asteptam la ceva asemanator cu Yves Rocher dar din pacate n-a fost chiar asa. Oricum, pentru pretul lor de 5 lei nu usuca pielea, fac o spuma abundenta si au o aroma deosebit de placuta. Acum, stiu ca sunt putin absurda pentru ca imi doresc sa fie si, stiti vorba si grasa si frumoasa si devreme-acasa?

    Va mai amintiti aceasta postare? Ei bine, cu rusinica de rigoare doresc sa va anunt ca inca nu m reusit sa termin cartea pe care mi-am dorit-o atat de mult. Nu am reusit sa o strecor in programul meu ciudato-aglomerato-agitato-haotic si basta. Sper totusi ca in curand sa imi fac timp si pentru dansa ca e tare captivanta.

    Solaris sunt mereu atenti in preajma sarbatorilor si ma rasfata cu tot felul de bunatati iar anul acesta s-au intrecut pe ei insisi. O punguta incarcata a ajuns in posesia mea si o parte dintre bunataturi au fost atacate rapid. Multumesc, Solaris!

     Si-am incalecat pe-o sa si ti-am prezentat InstaMania! am sfidat regulile, am publicat articolul la mijlocul saptamanii dar ma bucur ca am reusit sa ma mobilizez fiindca stiu ca acest tip de postare e printre preferatele tale.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like