InstaMania #132

luni, aprilie 23, 2018 bydee-make-up 0 Comments



Buna, draga mea,

    Mi-as dori ca timpul sa stea locului putin in aceasta perioada. Vremea este deosebit de frumoasa, floricele ne-ntampina la tot pasul si totul este minunat. Imi place la nebunie acest sezon si n-as vrea sa se sfarseasca prea curand.
   Nu-mi vine sa stau in casa iar la serviciu ma uit cu sete la tot ce se petrece afara si-mi vine sa evadez. Mai ies tiptil din cand in cand dar apoi imi e si mai greu sa imi reiau activitatile. Ma mobilizez mai greu, recuperez timpul pierdut gandindu-ma la hamace si aventuri de toate felurile si visez la un concediu lung si relaxant. Dar sunt vesela, ma bucur de fiecare moment in care soarele-mi zambeste si imi incarc bateriile de la fiecare raza pe care o zaresc.
   Tie iti prieste acest sezon?
   Am fost putin mai absenta din mediul online dar asta nu inseamna ca nu m-am gandit la coltisorul meu special. Totusi, am incercat sa fiu activa pe Instagram astfel incat sa-ti impartasesc si tie cate putin din ceea ce fac in fiecare zi asa ca, astazi te invit la un nou episod din InstaMania.

    Alba Iulia este unul dintre orasele mele de suflet si mi-a dorit sa iau la pas cetatea in cautarea magnoliilor inflorite. Anul acesta am ajuns putin cam traziu si nu am mai reusit sa ma bucur de ele dar nu m-am intristat. Alba Iulia e frumoasa indiferent de sezon.

    Cum sa nu iubesti acest sezon cand liliacul inflorit te intampina la tot pasul?

    Micul dejun a fost asigurat de Solaris si Activia in ultimele zile. Am descoperit o combinatie delicioasa asa ca m-am delectat du delicii sanatoase. Yummy!

    Incerc sa revin la "forma initiala" a conditiei fizice pe care o detineam la inceputul acestui an. Nu e usor si dupa cateva luni in care sesiunile de alergat au fost abandonate zau ca am simtit ca am luat-o de la zero. Nu renunt, oricat de greu ar fi!

    Si-am incalecat pe-o sa si ti-am prezentat InstaMania. Scurt si la obiect, fara sa te plictisesc (sper).
    In cazul in care doresti sa te delectezi cu mai multe fotografii stii unde ma gasesti, nu-i asa? Eu sunt @bydeediana.

Kiss Kiss si-o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like