Review: Fard de obraz Alverde Naturkosmetik no.10

vineri, aprilie 13, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Primavara este anotimpul in care totul prinde viata, uitam de nuante inchise si revenim la pasteluri, la nuante vii iar machiajul nostru este mai vesel decat in orice alt sezon. Asta cel putin in cazul meu. Si daca iarna am preferat nuante mai reci acum, ma indrept spre tot ce este plin de viata iar bujorii din obrajorii mei respecta aceleasi "reguli".
    Pentru postarea de astazi am decis sa iti prezint un fard de obraz care se incadreaza perfect in acest peisaj, un produs marca Alverde Naturkosmetik.

    In momentul in care l-am zarit in cutia cu bunatati pe care am primit-o de la DM Romania am stiut ca o sa ne intelegem de minune.
   Ambalajul sau vesel mi-a atras atentia din prima clipa si singura mea intrebare a fost: Cand o sa reusesc sa consum o catitate atat de mare? - 13 grame. Inca nu am gasit raspunsul dar promit sa-l folosesc intens pentru a vedea exact cat de mult voi folosi pana cand ii va expira termenul de valabilitate.
    Sistemul de inchidere este prietenos asa ca sunt sigura ca nu va lasa nicio victima in urma sa.

    Dupa cum poti observa rozul este predominant dar, pentru a nu fi categorisit drept un fard de obraz sidefat pentru... Barbie, acesta contine si nuante de movulii, un strop de bronz.
Swatch:

    Este sidefat dar nu intr-un mod deranjat ci doar necesar si suficient (pentru cele care apreciaza bujorii care sa aiba o usoara stralucire). Uneori il port in varianta solo, fara sa mai simt nevoia unui iluminator dar il port si combinat in momentul in care imi doresc sa stralucesc mai mult. Da, imi plac pometii stralucitori (in timpul zilei, inlimita bunului simt, evident).
    Rezista exemplar si nu simt nevoia sa il reimprospatez pe parcursul zilei.
      Se aplica usor, fiind foarte pigmentat si nu sunt nevoita sa imi pierd timpul incercand sa construiesc nuanta pe care mi-o doresc.
    Ce sa mai spun, imi place si-o sa abuzez de el in aceasta primavara. Nu am nimic de obiectat la adresa sa si sper sa vi-l prezint cu mandrie si intr-un articol cu... #empties.
    Tu cu ce-ti inveselesti obrajorii?

Kiss Kiss Dee
    

You Might Also Like