Review: Bioderma Photoderm Spray SPF30

miercuri, mai 23, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


    Dup-atata frig si ceata am asteptat cu nerabdare ca soarele sa-si faca simtita prezenta si cand a venit, cu greu am mai fost tinuta in casa. Imi place sa ies, imi place sa ma plimb, razele soarelui care-mi mangaie parul ma fac sa ma simt binecuvantata si ma incarca cu energie. Sa fie vinovata si zodia mea de foc sau faptul ca mama mea (tot zodie focoasa) de cand eram eu mica, profita de fiecare strop de soare. Hmm... Habar n-am! 
    Cert e ca imi plac temperaturile din aceasta perioada, profit de vremea frumoasa dar nu uit de SPF. In ritualul de dimineata a intrat utilizarea sa atat pe fata (asta de ceva ani) iar in sezonul cald il aplic si pe corp. In acest mod ma pot bucura de plimbari prelungite sau sieste satisfactoare fara sa-mi fac probleme din cauza radiatiilor sau a posibilitatii aparitiei inesteticelor dungi de ... "tractorist".
    Photoderm Spray SPF30 a intrat in casa mea anul trecut dar, datorita faptului ca aveam incepute si alte produse similare am decis ca anul 2018 sa fie anul sau. 

    El a stat cumintel si rabdator pe raft pana cand, luna trecuta am participat la o actiune de impadurire iar dansul a fost inaugurat. In timp ce dadeam cu sapa ma gandeam daca decizia mea fusese cea corecta, avand in vedere fatul ca testatm un produs nou intr-o zi dogoritoare si n-o faceam doar pe mine ci si pe colegii mei. Gandurile de acest gen nu m-au "bantuit" prea mult deoarece mi-am amintit de toate experientele placute in care Bioderma a fost alaturi de mine asa ca mi-am continuat activitatea in liniste. Dupa finalizarea sa, am observat ca aliatul meu isi facuse treaba ca la carte si de atunci suntem de nedespartit.

    Ce mi-a placut la acest produs in afara de protectie?
    Stai sa-ti spun:sistemul de dozare este de nota 10, poti controla cantitatea pe care doresti sa o aplici fara nicio problema. Dupa ce ai terminat de aplicat produsul, sistemul de dozare este dotat cu o bariera care opreste irosirea produslui.

    Aroma sa fresh te face sa aplici produsul din abundenta si te invaluie pana la sfarsitul zilei. Nu, nu e aroma specifica produselor destinate protectiei solare, e muuult mai placuta.
    Non-comedogenica, nu mi-a creat niciun disconfort si am folosit-o atat pentru corp cat si pentru fata.
    Era sa uit sa-ti spun, chiar daca e alb, nu lasa urme si e rezistent la apa si la transpiratie. Perfect!
Ingrediente:
AQUA/WATER/EAU, DICAPRYLYL CARBONATE, METHYLENE BIS-BENZOTRIAZOLYL TETRAMETHYLBUTYLPHENOL [NANO], OCTOCRYLENE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, HYDROXYPROPYL DIMETHICONE BEHENATE, MICROCRYSTALLINE CELLULOSE, METHYLPROPANEDIOL, ECTOIN, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, DECYL GLUCOSIDE, C20-22 ALKYL PHOSPHATE, C20-22 ALCOHOLS, CELLULOSE GUM, XANTHAN GUM, PROPYLENE GLYCOL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, SODIUM HYDROXIDE, DISODIUM EDTA, PHENOXYETHANOL, CHLORPHENESIN, FRAGRANCE (PARFUM).
     Tu ce tip de protectie folosesti in aceasta perioada? Care este produsul tau preferat?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like