Vinerea imbulinata #104

vineri, mai 11, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

     Tare dor mi-a mai fost sa-ti prezint o manichiura si, lovita din plin de inspiratia adusa de sezonul cald, m-am gandit ca o imbulinare s-ar incadra perfect in peisaj. Si daca tot e semi-vara iar fructele de sezon si-au facut aparitia, imblinata mea va fi mai vesela si mai diferita.
    Capsunele sunt printre fructele preferate asa ca le-am dedicat acest episod simpatic.

    Chiar daca la inceput mi-era teama ca lipsa exercitiului imi va da dureri de cap mi-am dat seama ca totul se petrecea doar in mintea mea. Daca faci ceva cu placere si entuziasm, n-ai cum sa esuezi. Am aplicat baza, Avon Gel Finish - P810, dupa care cu ajutorul unei pensule am aplicat frunzulitele colorate cu batranica mea Essence - Walk on the wild side (presupun ca acrilicele mi-ar fi usurat munca dar nu m-am stresat absolut deloc), apoi am rasfirat cateva bulinute cu Golden Rose Rich Color - 3E31A si am sigilat afacerea cu top coat S-he.




    Manichiura realizata rapid, efect ultra-simpatic si zau ca iti recomand si tie sa incerci. O sa te inveseleasca instant.
    Ce zici? Te-am convins?

Kiss Kiss Dee
    

You Might Also Like