Doza de energie de la inceputul lui Ciresar

marți, iunie 05, 2018 bydee-make-up 0 Comments

Buna, draga mea,

     Daca tot am disparut din peisaj pentru o perioada pe care nu o puteam antincipa, m-am gandit sa revin cu un articol destinat aportului de energie, unui supliment alimentar care imi atrasese atentia de ceva vreme si, care acum a intrat direct in topul listei mele de dorinte. Este vorba despre coenzima Q10, mai exact Bio-Quinone Q10 un produs Pharmanord.

    Stiu ca acum coenzima Q10 este promovata mai ales in produsele cosmetice si ca nu se vorbeste la fel de intens despre impactul pe care il are asupra sanatatii noastre, dar acesta nu este deloc de neglijat caci, ce ne-am face daca nu am avea energie? Practic, nu ne-am putea desfasura nicio activitate. Prin faptul ca este esentiala in procesul de productie a energiei, proces care se desfasoara in interiorul celulei, este cu atat mai importanta pentru acele celule (si organe) care au nevoie de cantitati mari de energie. Muschii si, in special, muschiul inimii, au nevoie de foarte multa energie pentru a functiona la parametri optimi, deci au nevoie de coenzima Q10. 
    Si, daca stim ca nu exista suficient seleniu in alimente pentru a avea un aport optim de seleniu in organism, in cazul conzimei Q10 lucrurile stau putin diferit. Organismul nostru produce, intr-o anumita masura, coenzima Q10, dar, dupa 25 de ani aceasta productie interna incepe sa scada. Daca nu avem un aport suficient de alimente care contin aceasta substanta si, de obicei, nu avem, atunci suntem intr-o situatie delicata in care energia noastra zilnica scade si nu mai putem functiona eficient. 
    Ei bine, pentru mine, acest ultim punct este cel mai important. Daca energia e la locul sau atunci nimic nu poate sa ma opreasca, simt ca pot sa rezolv orice problema dar daca nivelul acesteia este scazut, atunci simt cum "corabiile mele se scufunda". Din acest motiv am ales sa va prezint doar cateva cuvinte despre acest produs, care ar putea sa va fie utile.
     Si, acum o sa sune ca o reclama de la teleshopping, pentru ca in aceastavara cei de la Pharmanord doresc sa fim pline de energie, ne-au pregatit si un pachet promotional care contine atat Bio-Quinone Q10 cat si Bio-Seleniu-Zinc- despre care ti-am mai vorbit si in trecut. 
     De ce? Pentru  ca aceste produse au fost folosite intr-un studiu revolutionar in care oamenii de stiinta au demonstrat ca administrarea asociata a seleniului si a coenzimei Q10 are efecte notabile asupra sanatatii si a starii noastre de bine.
    Studiul, numit KiSel-10, a fost realizat de cercetatori suedezi condusi de medicul cardiolog Urban Alehagen, de la Universitatea din Linköping si a fost publicat in prestigiosul jurnal, Biofactors. 
    Participantii la studiu au primit, pe o perioada de cinci ani si doua luni, o combinatie de nutrienti: o drojdie organica cu seleniu (SelenoPrecise) si coenzima Q10 (Bio-Quinone Q10). La finalul studiului, cercetatorii au masurat starea lor de sanatate si au concluzionat ca aceasta s-a imbunatatit semnificativ. 
    Pachetul este disponibil, in cantitate limitata doar in Bucuresti, in Farmaciile Belladonna, Farmacia 1, Farmacia Tei si Bebetei. 
  Ce zici? Te-am tentat si pe tine?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like