OOTD: Flower power

miercuri, iunie 13, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Nu știu dacă și prin zona în care locuiești tu treaba sta ca în Sibiu dar, trebuie sa recunosc ca vremea e tare ciudata. Dimineața ne bucuram de soare și căldura iar seara, ne surprinde cu cate o rafala de vânt și cu câțiva stropi de ploaie de habar n-avem cum sa ne mai echipam corespunzător. Din acest motiv, eu apelez fie la suprapuneri, fie la rochițe multifuncționale pe care le consider "2 sezoane într-unul".

   Tocmai din acest motiv, m-am îndrăgostit la prima vedere de rochia Bonprix pe care am văzut-o în timp ce hoinăream pe site. Materialul sau ușor mi-a atras atenția iar croiul său deosebit m-a convins. Trebuia să pun gheruta pe ea! Zis și făcut, am ales mărimea 38 și am plasat comanda. In momentul în care am văzut-o și "pe viu", am știut ca am făcut cea mai buna alegere.



    Trebuie sa recunosc ca lungimea mi-a creat câteva emoții dar, după ce am probat-o, m-am liniștit. Se potrivea la fix.

    Consider că este un model care poate fi purtat cu succes atât cu încălțăminte cu talpa joasa, cat și cu platforme sau tocuri subțiri sau înalte.
    Eu le-am alăturat o pereche de sandale Bonprix din aceeași familie, nu? Nu mi-am dorit sa mai apelez la alte accesorii iar funditele și efectul lor mi s-a părut mai mult decât suficient. Elegante, comode, perfecte pentru a ieși din anonimat. Materialul din care sunt confecționate este moale și ușor de purtat, nu mi-au creat nicio bătaie de cap.Yay!


    Si dacă am ales o ținută văratică, trebuia sa ma îndrept și spre o locație care sa strige vara prin toți porii. Iubesc lanurile și tare dor mi-a fost sa le cutreier.




   Acum, e randul tau. Tu, ce porți în aceasta vara?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like