Review: Ruj lichid metalic Melkior

sâmbătă, iunie 30, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Unul dintre cele mai surprinzătoare produse pe care le-am descoperit în luna iunie a fost rujul lichid metalic Melkior. De ce surprinzător, te vei întreba.O să-ți spun în câteva clipe.
    De câțiva ani folosesc cu drag și spor rujuri mate. Lichide, solide și uneori chiar și gloss-uri sunt preferatele mele și nu m-as fi gândit niciodată să mă îndrept spre alte sortimente. Chiar dacă în trecut tot ce era strălucitor și sclipicios îmi atrăgea atenția acum, sunt atrasă de tot ce e mat. 
    In momentul în care l-am primit pe inculpatul despre care iți voi vorbi astăzi l-am privit suspicioasă. Hmmm, un ruj lichid metalic? Oare mi se va potrivi? Oare mă voi simți la fel de bine purtându-l? Sigur nu rezistă la fel de bine ca și cele mate!
    Totuși, denumirea sa m-a făcut să-l privesc cu alți ochi și să-i dau o șansă.

   Diva! Hai să-l aplic și să vedem ce poate! Oare mă va face să mă simt ca o divă?

   Un roșu blând, purtabil, a ieșit la suprafață în momentul în care l-am desfăcut și am început "inspecția tehnica".
    Aplicatorul, perfect după părerea mea, te ajuta sa obții niște buze "de revista" fără sa fii nevoită să aplici un contur pentru buze. Da, într-adevăr, consider ca ai nevoie de câteva minute bune de fiecare data când aplici o culoare închisă pentru că, decât sa îl aplici în zig-zag, mai bine te potolești. Îmi place ca atunci când port nuanțe care sa-mi evidențieze buzele, să o facă în adevăratul sens al cuvântului nu să mă facă de minune. Asa că, apelez la un strop de răbdare, zâmbesc, apoi îl aplic (tot zambind pentra ca aplicarea să fie mai ușoară).
    Cu Melkior Metallic Lipstick totul e ușor, iar aplicarea nu necesită foarte mult timp.
    După ce l-am aplicat am observat că finish-ul sau metalic este deosebit de frumos dar nu i-am cedat atât de repede. Abia după câteva ore bune de purtare i-am spus DA pentru că am văzut ca rezistă la fel de bine ca și un ruj mat iar efectul său e de milioane.

    De-atunci, îl port mereu și de fiecare dată ma surprinde cu frumusețea sa.
    Din aceeași colecție fac parte și nuanțele Glow și Euphoria și n-aș putea să spun că nu le-as încerca și pe ele dar momentan ii rămân fidelă Divei.
    Dacă te tentează și pe tine, minunăția de 7 ml poate fi achiziționată de aici iar în cazul în care ești o clienta nouă, beneficiezi de un discount suplimentar de 20%.
    Concluzia este clară nu-i asa? Primește un mare DA din partea mea și chiar dacă vara apelam la nuanțe deschise, acum presimt că buzele cireșii vor fi semnătura mea.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like