Trei de la Infinite Love

miercuri, iulie 25, 2018 bydee-make-up 0 Comments

Buna, draga mea,

    Despre prima mea intalnire cu minunatele arome Infinite Love ti-am povestit in acest articol iar in momentul in care mi s-a propus sa testez alte arome, am acceptat fara sa stau pe ganduri. Stiam ca n-o sa fiu dezamagita asa ca am inceput sa rascolesc magazinul online in cautarea unor arome pe care le indragesc.
     Trebuie sa recunosc ca mi-a fost greu sa ma decid avand in vedere varietatea de sortimente pe care le-am intalnit dar pana la urma am ales: Brescia - o aroma pe care o cunosc de multi ani si pe care am purtat-o cu drag si in varianta originala, Talence - un iz cunoscut si indragit si Milano - ales datorita descrierii sale "apetisante".

    Sticlutele care adapostesc minunatele parfumuri sunt identice dar datorita continutului care a carui nuanta difera la fiecare sortiment, ma face sa nu am nicio problema in privinta diferentierii lor fara a fi nevoita sa caut codul ficaruia.

    Brescia - ale carui note sunt similare cu cele ale lui Versace Bright Crystal imi aduce o stare de bine de fiecare data cand il folosesc. Mi se pare perfect pentru vara datorita aromei sale floral-fructate care aduce un strop de veselie elegantei care insoteste toate parfumurile Versace. Mi-a placut din prima clipa si este parfumul pe care-l folosesc de cativa ani buni.
   Este usor, ghidus si elegant in acelasi timp. Te duce cu gandul la vacante in locuri insorite iar efectul sau nu se modifica daca decizi sa il folosesti si iarna. Dimpotriva, iti ofera o stare de bine si un strop de romantism care imblanzeste si cele mai geroase zile.
   Te vei intreba daca am sesizat vreo diferenta intre original si replica si pot sa iti spun cu mana pe inima ca nu. Cateodata sunt si eu uimita cand seara, dupa ce ajung acasa, sunt invaluita de aceleasi arome de care m-am bucurat de la primele ore ale diminetii.

   La polul opus, Talence este parfumul care iti face simtita prezenta, te scoate din anonimat. Este aroma care spune: Hei, am venit, sunt aici, poti sa ma admiri in liniste!
    Similar lui Angel Thierry Mugler (care dupa parerea mea este cel mai bland si mai purtabil dintre toate parfumurile apartinand acestui brand), Talence persista indiferent de conditiile in care este purtat. Una dintre colegele mele de serviciu era sceptica in privinta replicilor dar dupa ce l-am purtat o zi intreaga am convins-o. Si ea era uimita de cat de mult persista.
    L-am purtat la o nunta iar seara, dupa indelungi ore de alergatura, agitatie si dans, una dintre prietenele mi-a spus: Ce bine mirosi! Un iz dulceag asa... ca de miere! Da, el e!

   Pe langa aromele de pepene, cocos, mandarina, iasomie si bergamota, Talence este completat apoi de arome fructate si florale, indulcite cu miere de albine.
    Mi-era teama ca n-o sa ne intelegem, ca o sa fie prea intens pentru mine dar ma bucur ca am indraznit pentru ca e perfect! 
    Nu l-as purta in zilele caniculare de vara dar serile de vara care te fac sa te zgribulesti putin dupa ce apune soarele dogoritor se potrivesc de minune cu puternicul Talence.

    Ultimul, dar nu si cel din urma este Milano cu note similare cu cele ale lui Aqua Di Gio by Giorgio Armani.     Nu ne cunosteam dar descrierea sa m-a convins. Aveam nevoie si de o aroma fresh care sa imi ofere prospetimea diminetilor de vara in care la primele ore, stai pe marginea piscinei si inca mai simti izul ierbii proaspat cosite. Si zau ca l-am nimerit!

    Asta-mi inspira Milano, iar daca descrierea mea nu e suficienta, atunci pot sa-ti spun si care sunt ingredientele sale principale: Un yin-yang cu arome de bujor, violeta, piersica si lamaie care se combina in mod placut cu moscul. Lacrimoarele si trandafirul sunt perechea care le completează delicios, iar notele de baza ale parfumului te invaluie cu aromele de santal, ambra, cedru si mosc.
    Pentru mine e un parfum de nota 10 care poate fi purtat in orice moment al zilei si al noptii, cu orice ocazie. N-o sa te dezamageasca, va persista la fel ca suratele sale si te va incanta de fiecare data cand il vei folosi.

    As putea sa-ti mai povestesc o multime de lucruri despre noile mele preferate dar cred ca am reusit sa le surprind esenta fara sa te plictisesc. Cert e ca-mi sunt tare dragi si ma bucur ca am avut ocazia sa le descopar. Le voi folosi pana la ultimul strop si voi incerca si alte arome pentru ca nu am niciun dubiu in privinta calitatii lor.

    Tu ai incercat aceste parfumuri? Care e aroma ta preferata?

Kiss Kiss Dee



You Might Also Like