Wishlist de inceput de iulie

vineri, iulie 06, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Multa vreme a trecut de cand un wishlist am facut. Asta asa ca sa rimeze....
    In ultima perioada, din cauza tuturor activitatilor si situatiilor aparute n-am mai apucat sa fac absolut nimic. Nici macar sa mai visez la hainute colorate si sandalute asortate. Totusi, zilele trecute in timp ce aveam un moment de respiro, am deschis calculatorul si asaltata fiind de o sumedenie de reclame, am cedat. Am intrat pe toate site-urile care mi-au iesit in cale iar acesta, o veche cunostinta de altfel, m-a inspirat si am conceput postarea pe care ti-o voi prezenta astazi.

     Dupa cum vei putea observa, nu am reusit sub nicio forma sa ma opresc la trei produse si am decis sa fiu rebela. Am ales patru! Ha, ha!
    Prima si cea mai cea dorinta de pe lista mea este reprezentata de aceasta pereche de sandale care mi se par atat de frumoase si comode incat mi-e ciuda ca nu i-am vizitat mai repede si nu am plasat o comanda pana acum... Timpul nu e pierdut, vara este lunga (sau asa sper).

     Tricourile de acest gen se purtau in urma cu ani buni si ma bucur ca au revenit in voga. Trebuie sa am unul, nu-i asa? 

    Chiar daca nu am mai postat manichiuri imbulinate asta nu inseamna ca am renuntat la dragostea mea pentru buline. Ca dovada, in momentul in care am vazut aceasta salopeta n-am putut sa nu-i zambesc si sa-mi spun ca tare mult mi-ar mai placea sa fie a mea. Momentan visez pentru ca doresc sa mai renunt la cateva kilograme acumulate pe parcursul iernii (sa zicem...) si-apoi, a mea va fi!

    Si daca vorbim despre buline si sandale dragute, ce parere ai despre aceasta pereche? Nu-i asa ca sunt atat de dulci incat iti "taie" si pofta de acadele? Mie asa mi se par.

    Atat de multe lucruri dragute si atat de putin timp (alocat cautarilor, bineinteles)... Eu ma bucur ca am reusit sa-mi mai clatesc ochisorii, sa-mi fac cateva planuri (si nu numai) de reinnoire a garderobei iar acum astept cumintica. Ce crezi ca am comandat? Dar tu, ce ai alege?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like