I wish... (editia pentru cei care devoreaza carti)

marți, august 28, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Chiar daca imi propusesem ca astazi sa iti povestesc cate ceva despre noua lansare Melkior (nuantele noi Matte Stain), poftele mele in materie de lecturi apetisante au invins. Ma gandesc de ceva vreme la aceasta postare si vazand ca wishlist-ul meu creste si tot creste mi-am spus ca e momentul sa-l triez si sa it prezint doar cele mai arzatoare dorinte.

    A fost greu, pentru ca in ultima perioada sunt ca o pisica, care alearga dupa luminita laserului in preajma cartilor. Le-as lua pe toate si le-as oferi un adapost chiar daca timpul nu prea are rabdare cu mine dar, lucrez atat la temperarea poftelor cat si la time management. Sper ca intr-o zi sa ma declar invingatoare.
    Dar n-o mai lungesc, e dimineata si trebuie sa ma grabesc pentru ca sunt sigura ca timpul o sa zboare pana la sfarsit.
    De Puntea viselor am auzit prima si prima oara la Ella si din clipa in care am vazut ca egaleaza/surclaseaza Memoriile unei gheise, n-am mai putut sa stau locului. E un titlu care se vinde ca painea calda si nu-l gasesc tot timpul pe stoc in magazinele online (da, e in wishlist dar astept cel mai bun pret) asa ca stau la colt si pandesc. Abia astept sa pun gheruta pe ea (ca o pisica ce sunt) si sa o devorez.
Sursa

    Despre Barbatul care n-a mai sunat am auzit doar lucruri bune si, desi mi-e teama ca as putea avea de-a face cu o carte populara instagram-abila, o sa ii dau o sansa in curand. Subiectul este interesant si sper sa ma prinda.
Sursa

     Cu Deena joc cel putin o data pe saptamana jocul Am nevoie/N-am nevoie. Eu adaug titluri in cos, ea-mi spune ca n-am nevoie fiindca rafturile mele sunt semi-pline cu carti necitite, eu ii explic de ce le vreau, ea-mi spune nu si totusi... de Cum sa opresti timpul ea mi-a spus. Eu ii vazusem coperta pe Instagram in nenumarate poze si datorita faptului ca e simpla intr-un fel in care atrage atentia destul de mult, am spus ca n-o sa cad in mrejele sale. Asta pana la Deena, pana cand am vazut despre ce e vorba in propozitie. Acum o vreau, normal ca o vreau.
Sursa

    Pentru Muza am primit derogare de la Deena. Am spus c-o vreau, mi-a spus ca a citit Miniaturista (care e la mine de... 1 an si nu am reusit sa o citesc) si i-a placut asa ca am voie. Yay! E-n cos, asteapta doar aprobarea "fiarei de la achizitii" care zace in mine. Sa vedem, sa vedem...
Sursa

    Pe Iasabel Allende am descoperit-o la inceputul acestei luni si am decretat: Le vreau pe toate! Toate cartile ei! Si pentru ca actiunea cartii Jocul Ripper mi-a atras atentia, m-am hotarat sa incep cu o carte care mentine suspansul pana la ultima fila sau cel putin asa sper eu.
Sursa

   Gata! Credeai ca o sa-mi incalc regula? Nu, tot la 5 titluri ma opresc, n-am ce face! am nevoie de limite!
   Tu ce titluri ai pe wishlist? Cu ce ma tentezi? Hai, indrazneste! Sunt convinsa ca acum si lista mea va mai creste.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: