Preferatele lunii iulie

vineri, august 03, 2018 bydee-make-up 0 Comments


    Buna, draga, mea,


    Nu pot sa incep decat cu un Du-te, iulie! Du-teeee! Am avut toate SPF-urile maxime pregatite si tu mi-ai stricat toate planurile!
   Presimt,  sper, vreau, ca macar august sa ne rasfete cu niste bai de soare si la cum vad prognoza, cred ca asa va fi.
   Luna iulie a fost enervanta doar din cauza vremii pentru ca in rest, am avut parte de mult rasfat si am descoperit produse care m-au dat pe spate nelasandu-mi niciun drept de apel. Tocmai din acest motiv, m-am mobilizat iar astazi iti prezint articolul dedicat preferatelor mele.

    Nu pot sa incep decat cu noile mele arome preferate pe care ti le-am prezentat si in acest articol. Nu credeam ca o sa fiu cucerita iremediabil si totusi, s-a intamplat. Parfumurile Infinite Love sunt pur si simplu de nota 10. Mai mult nu am de adaugat, zau asa.

    Simpaticul Chastity de la Boys'n Berries a beneficiat de un review aici si da, a devenit rujul rezistent de zi spre care ma indrept de trei ori pe saptamana.

     O alta descoperire a fost reprezentata de lip tint-ul Bourjois Souffle de Velvet no. 05 - Fuchsiamallow pe care trebuie sa recunosc ca l-am privit cu scepticism la inceput. Cum sa reziste un ruj lichid cremos. Ei bine, trebuie sa iti spun ca isi face treba exemplar, are un finish cremos, nici mat, nici stralucitor si rezista ore bune (asta in cazul in care nu mananci prea mult sau nu il rontai de pe buze).
      Unghiutele mele au renuntat la pasteluri (tot din cauza vremii) si din acest motiv m-am indreptat spre o magenta movulie, Cherry. Cherry, Bang, Bang de la Sally Hansen. Pe langa faptul ca are o nuanta deosebit de frumoasa, rezista foarte bine pe unghiute indiferent de activitatea la care este supusa.

     Ultimele dar nu si cele din urma sunt, doua seruri pentru fata de la Cosmetic Plant. Nu am apucat sa le dedic inca un articol dar promit sa ma mobilizez cat mai curand. Vitamina C este in topul preferintelor mele indiferent de modul in care este "prezentata" asa ca in momentul in care in posesia mea au ajuns nu unul, ci doua seruri care contin acest ingredient minunat nu am putut decat sa ma entuziasmez la culme. Nu iti mai spun decat ca Serul antirid cu textura uleioasa este cel care ma rasfata seara de seara iar Serul antirid forte are grija de tenul meu dimineata si-mi plac la nebunie.
    Si-am incalecat pe-o sa si am incheiat si cu socotelile pe luna iulie. Presimt ca august va fi o luna si mai si asa ca o intampin cu bratele deschise si astept cu nerabdare toate surprizele sale.
    Tu ce produse ai indragit in iulie? Avem vreo preferata in comun?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like