Vinerea imbulinata #106

vineri, septembrie 21, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


     Spune-mi ca si tie iti era la fel de dor ca si mie de o imbulinare!
     De cateva saptamani ma tot gandeam la o manichiura imbulinata dar nu stiu cum se facea, ca ma apucam de altceva si nu mai reuseam sa ajung pana la instrumentul de punctare. Mi-era pofta de ceva deosebit deoarece unghiutele mele au fost destul de plictisitoare in vara care tocmai s-a sfarsit si pana la urma am reusit sa ma mobilizez si sa creez ceva in ton cu aceasta toamna minunata.
     Am aplicat un mov pruna (da, recunosc, mi-era pofta de negru dar am decis sa-l mai las sa ma mai astepte putin) dupa care m-am jucat cu bulinute aliniate in forma unor struguri abstracti, multicolori.
    Rezultatul mi-a placut la nebunie si mi-am promis ca de acum inainte sa continui joaca pentru ca mi-a fost dor de mine, de unghiutele mele jucause si pe tot parcursul acestei saptamani am simtit ca am recuperat ceva ce pierdusem de ceva vreme. Yay!





    Tu, ce parere ai despre manichiurile vesele?
    Iti plac, le porti sau preferi zona sigura a unei singure culori?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: