InstaMania #142

luni, octombrie 29, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Au mai ramas doar cateva zile din frumoasa luna octombrie si pentru prima oara dupa mult timp, nu ma plang. Vremea e atat de frumoasa incat ma face sa uit de orice grija si de venirea fioroasei ierni. Oricum, nici iarna nu ma mai inspaimanta chiar ata de rau asa ca pot sa spun ca sunt pe drumul cel buna.
    Energie pozitiva - bifat, temperaturi prietenoase - bifat, peisaje spectaculoase - bifat, e timpul pentru un nou episod din InstaMania!

    Stiu ca stii ca iubesc plimbarile iar Muzeul Astra este un loc pe care merita sa il vizitezi cat mai des. De aceasta data am fost la vanatoare de apusuri iar rezultatul a fost de milioane. Ne place, mai vrem!

    Un Catan si-o seara de toamna petrecuta in compania prietenilor. Chiar daca e un joc care adesea starneste conflicte, de aceasta data a fost pasnic si extrem de amuzant. Tu ai jucat vreodata?

    Nivea are niste campanii extrem de dragute si ma bucur ca am particip la cea lansata saptamana trecuta. O sa revin cu mai multe detalii intr-o postare dedicata lui #BlackMicellAir.

    Muza mi-a placut atat de mult incat mi-am propus sa citesc cat mai curand si Miniaturista. Zis si facut! Momentan nu mi se pare la fel de interesanta dar nu ma dau batuta. Presimt ca va deveni mai buna pe parcurs.

    Si-am inceput sa alerg, ba chiar mi-am propus sa o fac si in timpul saptamanii uitand ca trecem la ora de iarna...  Acum, va trebui sa imi reconfigurez putin traseul deoarece pe cat de frumoase sunt peisajele din padure, pe-atat de multe filme de groaza s-au filmat in cadre similare. Ha! Ha! Ha!

    Si daca tot am ars cateva calorii, mi-am spus ca merit o recompensa sau pot sa le pun la loc. Donuterie a fost alegerea cea mai atractiva dar, sincera sa fiu, gogosile nu mi s-au mai parut la fel de proaspete si delicioase. Am mai scapat de o tentatie. Yay!

    Si-a incalecat pe-o sa si ti-am prezentat InstaMania! Acum te las pentru ca sunt intr-o mini intarziere dar nu-mi fac probleme, o sa ma mobilizez si-o sa ajung la serviciu in timp util!

Kiss Kiss si-o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like

0 comentarii: