NOTD: Holonails

miercuri, octombrie 10, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Cine spune ca toamna trebuie sa purtam doar nuante inchise?
    Nu exista nicio regula, in niciun anotimp. Putem sa purtam tot ne dorim, tot ce ne place si ne duce o stare de bine si un zambet pe chip, indiferent de paleta de culori care se asorteaza cu sezonul. 
     Eu recunosc, imi plac nuantele inchise dar nu ma dau in laturi cand vine vorba de texturi diferite, culori iesite din comun si sclipiri care-ti iau ochii. Tocmai din acest motiv am ales sa iti prezint doua dintre noutatile lansate de Melkior in colectia Ultra Metalic.
    Hologranude si Holograviolet au ajuns (la propriu) pe gherutele mele in acest weekend si de-atunci le-admir sclipirile spectaculoase. Ambele nuante imi plac in egala masura si din acest motiv am ales sa le port in acelasi timp. Nu exista unghii accent, le-am acordat aceeasi atentie iar rezultatul ma face sa zambesc de fiecare data cand le privesc.




    Dupa ce le-am vazut mi-am spus ca voi avea nevoie de o baza care sa aiba o nuanta opaca si poate mai inchisa dar apoi m-am gandit ca ar trebui sa ti le prezint fix asa cum sunt ele, chiar daca va trebui sa insist mai mult. 
    Ei bine, m-au surprins! Am avut nevoie de doua straturi, la fel ca la orice oja obisnuita iar efectul WOW nu a intarziat sa apara.
    Rezistenta nu este una iesita din comun dar in cazul meu, ojele de acest gen nu rezista mai mult de doua zile. Astazi este miercuri iar unghiutele mele au varfurile "tocite" putin, insesizabil. Sunt multumita!

    Acum, singurul lucru la care ma gandesc e urmatoarea combinatie in care as putea sa le port. Mi-au venit cateva idei dar momentan le pastrez pentru mine doar pentru simplul motiv ca-mi place sa te surprind de fiecare data.
    Tu ce nuante porti astazi?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: