Visatoare

sâmbătă, octombrie 20, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    De cateva zile bune ma trezesc fredonand o melodie veche, veche de-a lui Randi - Visator. Ti-o mai amintesti? Pe mine m-a cucerit de la primele sale versuri si uneori imi mai amintesc de ea chiar daca e veche, mi se pare diferita si pe mine ma mai aduce cu picioarele pe pamant, ma face sa ma gandesc la lucrurile cu adevarat importante. 

    Si daca tot o fredonez si ma gandesc la "cum ar fi?" incerc sa ma mobilizez si sa mai si aplic. Asadar si prin urmare, in aceasta saptamana am ales sa merg la serviciu pe jos si nu cu masina, sa ma intorc pe rute ocolitoare pentru a ma bucura de frunzele ruginii si de peisajul acesta minunat care ma cucereste indiferent incotro imi indrept privirea. Chiar daca simteam ca uneori pasii inceapeau sa-mi fie mai alerti, ii domoleam spunandu-mi ca nu, nu ma grabesc, nu e un concurs. Am mancat mancaruri nesanatoase in parc, am stat pe balcon cu o prietena si-am ras ca-n vremuri de ceva vreme apuse, am ales sa fiu putin mai lenta decat eram obisnuita si am supravietuit. Si nu doar ca am supravietuit, m-am simtit mult mai bine chiar daca oboseala acumulata de-a lungul vremii a spus ca poate sa-si faca si ea de cap. Pe ea am alungat-o cu putina cofeina, alegand sa nu ma mai agit atat de mult pentru ca de cele mai multe ori agitatia nu aduce decat gafe si cu cat incerci sa rezolvi mai multe probleme, cu-atat vei reusi sa le incurci mai mult. Sau cel putin asta se intampla in cazul meu.

      De ce am ales sa vorbesc despre asta in aceasta dimineata? Pai, pentru ca urmeaza o zi extrem de aglomerata pentru mine si pentru ca prefer sa mi-o incep alaturi de tine, cu o cafea aromata si cu putina relaxare.

    Cum ar fi sa nu ne mai agitam atat de mult? Pana la urma, totul va fi bine.
    Hai sa zambim mai mult! Sa ne bucuram de tot ceea ce avem! Hai sa fim noi fara sa mai incercam sa multumim pe toata lumea!

   Sa-ti spun ceva amuzant? Ideea acestei postari era cu totul alta dar inspiratia de moment m-a facut sa ma razgandesc in momentul in care m-am asezat in fata tastaturii. Ce visatoare sunt!
    Vrei sa fii visatoare alaturi de mine?

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like

0 comentarii: