InstaMania #144

luni, noiembrie 19, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

     Iata ca a trecut si Black Friday-ul mioritic, eu reusit sa imi diminuez putin greutatea pusculitei, se apropie sarbatorile si fix in acest moment pe strada se vad masini acoperite cu un strat subtire de omat. Ce-mi vine in minte? O sa te surprind, stiu: Inca nu am trecut la anvelopele de iarna si sper sa nu ma trezesc cu o amenda!
     Am fost destul de lenesa in acest weekend si chiar daca stiam ca vremea va fi asa, n-am reusit sa ma mobilizez si sa merg sa le schimb. Hmm... Acum trebuie doar sa ma decid daca risc sau daca merg pe jos. Nu m-as supara daca in urmatoarea ora ar mai creste puuutin temperaturile. 
      Dar totusi, sa revenim la oile noastre. Ti se pregateste un nou episod din InstaMania asa ca te invit sa il descoperi chiar acum!

    Nu pot sa incep decat cu: Petronela, praf m-ai facut! Praf si pulbere!
     Dupa ce am terminat noua carte a Petronelei Rotar - Privind inauntru, m-am simtit mica si trista si cu mare nevoie de terapie. Cartea asta sapa in adancul psihicului tau si scoate la iveala niste chestii adanc ascunse. Nu ai cum sa nu te identifici cu ea, macar asa putin. Eu cel putin asta am patit si in zilele urmatoare am luat o pauza de la citit doar asa, ca sa-mi revin.
    O mica mostra...

     Si daca am luat pauza de la citit, am recuperat episoadele pierdute din Grey's Anatomy. Imi place la nebunie acest serial!

    Ma intrebam daca am cu adevarat nevoie de o noua pereche de cizme iar raspunsul sincer era nu dar totusi, (tot din cauza Petronelei) mi-am spus ca merit si eu ceva pentru mine asa ca le-am comandat fara sa ma mai gandesc la nimic. Au fost ieftine, sunt frumoase si singurul aspect care nu mi-a prea convenit a fost ca sunt imblanite si eu mi-as fi dorit sa fie simple. Dar nu-i nimic, winter is coming!

     Mai aveam putin si visam peria rotativa de la Rowenta. (Aproape) Toata lumea o lauda si eu imi imaginam cum o sa-mi coafez parul mai ceva ca un star. Am primit-o de ziua mea, in iulie si pana sambata zau ca n-am reusesc sa-i deslusesc toate misterele. Totusi, sambata mi-am luat inima-n dinti si nu m-am lasat pana nu mi-am uscat toata podoaba capilara. M-am descurcat, n-am abandonat, n-am aruncat-o pe geam, suntem pe drumul cel bun. Dar, asa cum spuneam pe Instagram, daca rabdarea nu este punctul tau forte, investeste intr-o perie cu aer cald, care sa aiba o putere decenta, iar rezultatele vor fi similare. Parol!

     Am inceput sa fug de frig si sa evit sa mai parasesc vizuina. Ieri am cedat in fata insistentelor prietenelor mele si am fost nevoita sa ies si sa ma plimb prin Muzeul Astra. Ce chin! Hahaha (glumeam)!
     A fost placut chiar daca a fost cam racoare, mi-am aerisit creierasul suprasolicitat si mi-am mai dezmortit membrele.

    Si-am incalecat pe-o sa si ti-am prezentat InstaMania. Sper ca ti-a placut si episodul de azi si daca doresti, ne "vedem" cu mai multe fotografii pe Instagram. Eu sunt @bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like

0 comentarii: