InstaMania #145

luni, noiembrie 26, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Ne-apropiem cu pasi rapizi de sfarsitul lunii noiembrie iar eu, pe langa faptul ca ma zgribulesc si nu-mi mai vine sa scot nasul afara din casa, zau daca mai stiu pe ce planeta ma aflu. Alerg, incerc sa rezolv cat mai multe chestii si apoi constat cu stupoare ca a mai trecut o luna, ca s-a mai incheiat un anotimp. E infricosator dar, gandul la zilele libere care vor urma in decembrie ma mai linisteste. Mmmm... abia astept sa stau sub plapumioara savurand o ciocolata calda, bucurandu-ma de aroma lumanarilor parfumate, fara niciun gand (bine, fie, cu gandul la Mos Craciun :)).
    Dar pan-atunci mai avem putin de alergat si cateva chestii de bifat asa ca, te invit sa-ti bei cafeluta alaturi de mine si de un nou episod din InstaMania.

    Nu puteam sa incep decat cu o surpriza deosebit de placuta. Roxana, una dintre prietenele mele imi citeste fiecare postare iar in momentul in care mi-a vazut wishlist-ul cu farduri s-a pus pe cautat si apoi m-a surprins cu minunatiile de mai jos si ca bonus, minunata Vintage Romance de la Sleek. Ma tot uit la ele si parca nu-mi vine sa le ating, atat de frumoase sunt (da, stiu, tipic mie).

    Dupa Privind inauntru, am simtit ca am nvoie de o pauza de la citit dar totusi, mi-am indreptat atentia spre o carte foarte lejera scrisa de Tracy Chevalier. Nu stiu daca mi-ar fi placut daca as fi fost intr-o dispozitie de citit de zile mari dar acum s-a potrivit la fix.

    Sferele din cereale cu cacao de la Sweeteria sunt bune atat ca mic dejun cat si ca gustari inlocuitoare ale chipsurilor. Mie-mi plac la nebuni si le atac de fiecare data cand am drum in bucatarie.

Melkior a venit o cu o surpriza de zile mari invintandu-ma sa sarbatoresc centenarul in compania produselor sale. M-am bucurat, am acceptat si abia astept sa iti arat creatia mea.

    Fac ce fac si tot la el ma intorc. Fondul de ten Revlon Colorstay ramane in continuare prefeartul meu pentru sezonul rece. Si daca tot a beneficiat de o reducere considerabila pe elefant, abia am reusit sa ma opresc la o singura bucata.

    Eh... draga mea... am incalecat pe-o sa si ti-am prezentat InstaMania. Sper ca ti-a placut si acest episod si daca doresti sa te delectezi cu mai multe fotografii, nu uita ca ne putem intalni si pe Instagaram. Eu sunt @bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!




You Might Also Like

0 comentarii: