Postare cu dulcegarii sanatoase

vineri, noiembrie 23, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

     De ceva vreme (datorita faptului ca am realizat ca greutatea mea incepuse sa se abata de la ce ceea ce imi doream iar hainele deveneau neincapatoare) am inceput sa mananc mai sanatos, am renuntat la o parte din cantitatea industriala de dulciuri pe care o consumam iar rezultatele au inceput sa se observe. Totusi, ma surprindeam adesea oftand cu gandul la ceva bun. Tocmai din acest motiv propunerea de a testa ceva delicios si sanatos venita din partea celor de la Sweeteria - primul laborator exclusiv de dulciuri indulcite natural m-a bucurat peste masura. Puteam sa ma rasfat cu gustul adevarat al dulciurilor de calitate, dupa formule naturale, fara a face rabat de la calitatea ingredientelor si fara nicio mustrare de constiinta!

     Am asteptat cu nerabdare coletul cu bunatati iar in momentul in care a ajuns in posesia mea, a fost inspectat si pe alocuri devorat fara mila. Trebuie sa recunosc ca, calitatea ambalajului, designul fiecarui produs si atentia pe care o ofera si celor mai mici detalii m-au dus cu gandul la un brand premium pentru ca arata exceptional.
     Primele bunatati care mi-au atras atentia au fost batoanele de cereale cu musli si Green Sugar. Le-am degustat in timp ce cotrobaiam prin cutia cu bunatati si am fost incantata de aroma lor. Am decretat ca ele vor face parte din gustarea mea de dimineata de la birou si fix asa le-am consumat. Sunt satioase, imi ofera o doza de energie de care ma bucur intreaga zi si zau daca mai poftesc si la alte dulciuri dupa ce le consum.

     Napolitanele cu cacao si Green Sugar au fost privite cu putin scepticism deoarece mi-era teama ca nu o sa aiba o aroma similara cu cele din comert. Ei bine, m-am inselat! Sunt atat de bune incat nu-ti vine sa te opresti din savurat. Eu le-am consumat in momentele dedicate mie, in liniste si in compania unei carti bune. Yummy!

     Cu porridge-ul Neata inca incerc sa ma imprietenesc pentru ca textura sortimentelor de acest gen nu ma prea inspira. Sloganul Energie pentru dimineti lenese ma atrage de fiecare data cand il zaresc pe raftul din bucatarie, stiu ca imi ofera toti nutrientii de care am nevoie si se prepara foarte, foarte usor dar gandul la textura sa ma face sa ma indepartez tiptil de zona in care este depozitat. Cred ca o sa-l pastrez pentru momentul in care voi pleca intr-o noua aventura pe munte pentru ca acolo totul este mai gustos iar orice contributie la necesarul de vitamine si energie este vitala. Da, da, asa o sa fac!

    Cornflakes simpli, perfecti pentru dimineti in graba acasa sau la serviciu. I-am consumat in combinatie cu iaurt sau in compania unui bol cu lapte caldut si m-am declarat incantata. Aportul de energie, fibre si nutrienti sanatosi a fost asigurat iar eu am putut sa-mi continui activitatile solicitante cu forte proaspete.

    Si... in cazul in care imi doream ceva mai deosebit dar care sa aiba acelasi efect... ma indreptam tiptil spre 
Sferele din cereale cu cacao si Green Sugar. Da, le-am consumat atat in varianta solo, cat si in combinatie cu fulgi de porumb si m-am bucurat de acelasi efect energizant. Si inca o data si... le-am consumat si fara lapte sau iaurt, in momente in care mi-era pofta de ceva de rontait. Bune, bune!

      Insotit de sloganul Sanatate pe paine Untul de arahide cu Green Sugar m-a facut sa-i dau tarcoale intr-o dimineata lenesa din weekend. N-am stat prea mult pe ganduri si l-am atacat iar reactia mea dupa prima degustare a fost: Yummy! Mi se pare cel mai gustos unt de arahide pe care l-am gustat pana in acest moment iar aroma autentica de arahide prajite iti creeaza o dependenta de zile mari. Am ajuns sa-l consum si la cina, nu doar la micul-dejun.

     In urma acestor degustari imbucuratoare nu pot decat sa fiu de acord cu tot ce afirma Sweeteria: Chiar putem trai fara zahar, fara aditivi, arome sau conservanti artificiali,fara coloranti sintetici si fara compromisuri in momentele noastre de relaxare, cand optam pentru un desert sau o gustare dulce, cu ingrediente de calitate.
     Jos palaria! Mai poftim pe la voi!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: