Preferatele lunii octombrie

duminică, noiembrie 04, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


    In ultima perioada am devenit extrem de aiurita iar astazi, in timp ce prelucram pozele pentru aceasta postare ma gandeam: Oare ce luna s-a incheiat? Septembrie, clar! 
     Dupa ce am ras putin de mine mi-am gasit partial si scuza -  vremea aceasta minunata care te face sa te gandesti la orice numai la Craciun nu iar eu, ma bucur de fiecare clipa. Sper ca iarna sa mai astepte putin la colt plus ca inca nu am trecut nici la anvelopele de iarna asa ca, n-o vrem, sa mai astepte!
    Trecand peste aceasta introducere halucinanta, doresc sa iti spun ca astazi iti voi povesti cate ceva despre produsele pe care le-am indragit in luna octombrie. Am facut si cateva descoperiri interesante asa ca te invit sa iti bei cafeluta alaturi de mine.


    Spre deosebire de lunile anterioare, de aceasta data am fost putin mai nerabdatoare si am inceput destul de multe produse noi chiar daca cele pe care le aveam nu erau consumate nici macar pe jumatate. Am fost rebela!


    Produsele de la Institut Esthederm au fost primele spre care mi-am indreptat atentia si trebuie sa recunosc ca nu regret nicio clipa decizia de a le ataca. Vor beneficia de un articol separat pentru ca imi plac foarte, foarte mult. Nu credeam ca ma vor cuceri de la prima utilizare dar iata ca inevitabilul s-a produs. Nota zece pentru fiecare in parte!

    Totusi, daca ar trebui sa aleg preferata preferatelor, as alege fara dar si poate crema energizanta reconfortanta. Este usoara, hidratanta, se absoarbe rapid si in urma sa ramane un ten odihnit si energizat.
     M-am reintors la crema pentru conturul ochilor de la Bioliv - Cosmetic Plant si trebuie sa recunosc ca imi place la nebunie. Momentan nu-mi doresc sa o mai abandonez nici sa mai testez un alt produs destinat aceleiasi zone.
    In momentul in care am zarit noile produse Nivea MicellAir Expert am zambit pentru ca presimteam ca nu ma vor dezamagi. Am fost foarte multumita si de versiunea anterioara a demachiantului destinat machiajului rezistent la apa asa ca el a fost primul supus testelor. Imi place, nu trebuie sa ma chinui sau sa insist nici daca aplic o mascara rezistenta asa ca a ajuns rapid in topul preferatelor mele.

    Candy Crush ma ducea cu gandul la celebrul joc dar datorita acestui gel de dus acum, imi lasa gura apa si imi imaginez dusuri inmiresmate cu aroma de ciocolata. Imi place foarte mult chiar daca consistenta sa este una mai lichida, spuma pe care o lasa in urma sa este bogata, nu usuca pielea si este atat de delicios incat iti vine sa faci si o degustare.

     Cu Garnier stiam ca merg la sigur! Niciun produs apartinand acestui brand nu m-a dezamagit asa ca am achizitionat gelul pentru curatarea fetei fara niciun dubiu. Pot sa spun ca si de aceasta data am dat lovitura pentru ca e eficient, nu usuca tenul si singurul minus pe care i-l pot acorda se indreapta spre izul sau. Seamana cu cel de aracet asa ca daca esti pretentioasa la acest capitol, nu cred ca te-ar incanta.
    Si-am incalecat pe-o sa si asa s-a incheiat luna. Luna octombire, da, da!
   Pe tine ce produse te-au cucerit? Ce descoperiri ai facut? Ai vreo recomandare pentru mine?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: