InstaMania #146

luni, decembrie 03, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


    Decembrie, bine ai venit! A-nceput o noua luna iar azi, azi vom avea parte de o zi excelenta. De ce? Pentru ca e 3 si in cazul in care nu stiai, 3 e numarul meu meu norocos asa ca n-are cum sa fie altfel. De cand ma stiu cifra aceasta mi-a adus noroc si mi-am propus sa ti-l transmit si tie. O sa vezi ca o sa fie o zi frumoasa, frumoasa! 
    Si chiar daca dardaim putin, iti propun sa iti pregatesti o cafea aromata sau un ceai delicios si sa iti incepi ziua alaturi de mine si de un nou episod din InstaMania. Ce zici? Planul meu e potrivit?

    Trebuie sa recunosc ca mai bine prefer sa ma infofolesc decat sa trebuiasca sa fac fata meteosensibilitatii. O zi in care ploua ma oboseste peste masura si ma face sa apelez la cantitati industriale de cafea care din pacate nu prea fac fata starii mele. Si-atunci, abuzez de cofeina si-astept sa vad cum voi cuceri o zi mohorata.

    CeraVe este un brand care mi-a starnit curiozitatea de ceva vreme asa ca, am raspuns DA mare si hotarat in momentul in care am vazut campania Buzzstore. Coletul a ajuns la mine rapid si-am inceput testarea. Voi reveni cu impresii in curand.

    Da, stiu ce o sa spui, ca ma comport ca o baba comunista dar zau ca nu-mi vine sa ma ating de Peach Perfect de la Sleek. E atat de frumoasa si face parte dintr-o colectie limitata si mi-am dorit-o atat de mult incat acum, imi vine sa o folosesc pe post de bibelou de portelan. Offf... trebuie sa-mi iau inima-n dinti si pensula-n mana si sa fac primul pas dar e atat de greu...

     Sibiu si-al sau Targ de Craciun. Ar mai trebui sa spun ceva? Da, trebuie sa il vizitezi in compania unui vin fiert pentru ca altfel, o sa ingheti atat de tare incat nu vei putea sa te bucuri de atmosfera sa.

    Mi-era dor de o carte care sa aiba ca subiect principal Al II-lea Razboi Mondial asa ca m-am uitat printre cartile care isi asteapta cumintele randul si m-am oprit la Zeii pedepselor ceresti. Moamaaaaa, nu-ti mai vine sa o lasi din mana! Exact ce-mi doream!


    Decembrie cu iz de sarbatoare in fiecare zi, caldura (in suflete), un strop de veselie si frumoase craciunite. Ce ai putea sa doresti mai mult?

 Iiii-haaa! Si-am incalecat pe-o sa si ti-am prezentat InstaMania! Sper ca ti-a placut episodul de astazi si ne vedem in curand cu mai multe ghidusii pe Instagram. Eu sunt @bydeediana!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like

0 comentarii: