#melkior100ro

sâmbătă, decembrie 01, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Azi e zi de sarbatoare asa ca m-am gandit ca as putea sa respect si traditia si promisiunea facuta (pe care era cat pe ce sa o incalc in aceasta saptamana) si sa iti prezint o manichiura conceputa special pentru ziua Romaniei cu ojele primite de la Melkior.




    Imi iubesc tara asa cu este ea, ii iubesc fiecare coltisor, imi place sa o descopar pas cu pas si de fiecare data cand mi s-a propus sa o parasesc, am refuzat invitatia. Mi-e draga, n-am ce-i face si nu stiu daca vreodata as putea sa-i spun adio.
    Da, normal, are si minusuri dar, cu putina ingaduinta, pot fi trecute cu usurinta cu vederea.
    Hai, stiu ca esti de acord cu mine! Hai sa sarbatorim impreuna! 
     La multi ani, Romania!
 
Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: