NOTD: December in Singapore

duminică, decembrie 09, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

     Nu-i asa ca te mira denumirea manichiurii pe care ti-o prezint azi?
    Pai, stai sa-ti explic!
     Mi-am dorit sa creez ceva cu aer de sarbatoare dar care sa nu fie chiar atat de craciunesc si, uitandu-ma printre ojele care stateau frumos aliniate in cutiuta lor, oja de la Cupio, din colectia The City mi-a atras atentia. Acum e usor sa iti dai seama ca orasul pe care il reprezinta aceasta culoare este Singapore iar restul produselor adaugate, se incadreaza perfect in povestea noastra.
     Un model dantelat aplicat cu ajutorul placutelor, cativa fulgisori, putin sclipici si gata-i manichiura!
     Sper sa-ti placa!



    Dupa cum poti observa, am inceput din nou luptele cu lumina naturala dar din pacate nu ma pot considera intotdeauna o invinagtoare. Totusi, pot sa iti promit ca o sa ma mobilizez si o sa lupt cu mai multa sete iar pana la urma voi reusi sa obtin rezultate mai satisfacatoare. 
    Trecand peste calitatea luminii si implicit a pozelor, ai purta aceasta manichiura?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: