Recenzie: Barbatul care n-a mai sunat - Rosie Walsh

marți, ianuarie 29, 2019 bydee-make-up 0 Comments

Buna, draga mea,

In urma cu aproximativ doua saptamani, publicam pe fan page-ul meu o poza cu o carte care a starnit multa valva si de atunci am promis ca o sa-i dedic un articol special. Din cate observasem, Barbatul care n-a mai sunat a fost o carte care a fost iubita si detestata, a beneficiat atat de review-uri negative cat si pozitive. Eu auzisem de ceva vreme de ea dar dupa ce am vazut recomandarea Petronelei Rotar mi-am spus ca-i musai s-o citesc. Zis si facut, am strecurat-o printre cartile care asteptau la rand si intr-un final, mi-a monopolizat atentia.

De obicei nu citesc recenzii, si singura idee pe care mi-o facusem despre lectura de azi a fost cea expusa din titlu si foooarte putin din descrierea sa: dragoste nebuna timp de o saptamana iar apoi pauza, liniste si sentimente de anxietate. Bun... Mi-a starnit curiozitatea, recunosc.
     Acum, dupa ce am digerat-o pot sa spun ca e o carte usurica, cu un subiect inedit dar care, dupa parerea mea, putea fi imbunatatita. Actiunea mi s-a parut sacadata, mai ales in ultima parte cand, trebuie sa recunosc ca m-a scos putin din sarite.
    Pe parcursul ei am ajuns sa cunosc personajele, sa le inteleg reactiile si, dupa cum spunea una dintre cititoarele mele, daca ai rabdare sa treci de prima sa jumatate sa reusti sa iti faci o privire de ansamblu  si asupra personajului masculin, Eddie, care initial parea unul negativ.
    Si daca tot veni vorba de prima jumatate a cartii, as putea sa-ti spun, fara niciun spoiler ca avem de-a face cu o Sarah (cea care n-a mai fost sunata) care incearca sa isi explice motivele pentru care o persoana cu care a avut o conexiune atat de complexa, a intrat in pamant. Apar mesaje, apar dubii, apar incertitudini, sfaturi din partea prietenilor care o indeamna sa treaca mai departe dar si indemnul de a nu lasa o dragoste de acest gen sa-i scape printre degete.
     De asemenea, in scena apar si niste scrisori destinate unui/unei Draga tu... pe care nu prea stii unde sa il introduci in ecuatie. Dupa jumatatea cu pricina o sa afli exact despre cine este vorba.
    A doua jumatate a cartii ne-o prezinta pe Sarah care continua cautarile, intuieste un raspunsla intrebarea De ce n-a mai sunat? dar si un spatiu care ii este dedicat lui Eddie si explicatiilor sale. Aici actiunea devine mai intensa iar Rosie Walsh incearca sa mentina suspansul pana la ultima pagina. Uneori reuseste, alteori devine previzibila, dar ce pot sa-ti mai spun e ca pana la urma joaca de-a soarecele si pisica va lua sfarsit, cei doi se vor intalni iar finalul, ei bine o sa te las sa descoperi singura deznodamantul.
     Tot ce pot sa mai spun e ca nu e o carte care i-as spune nu, desi mai multe dintre cititoarele meleau fost dezamagite, dar nu pot sa ii ofer un da cu fluturasi in stomac. E o lectura menita sa te relaxeze intr-o duminica ploioasa si, cam atat.
     Tu ai citit Barbatul care n-a mai sunat?

Kiss Kiss Dee