Vinerea imbulinata #108

vineri, ianuarie 04, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Am intrat in 2019 cu un mic minus la capitolul energie (datorita carentei de ore de somn) dar treptat, am inceput sa recuperez. Si daca tot m-am mai bucurat de cateva zile libere in plus, ar fi fost pacat sa nu reusesc sa ma mobilizez si sa creez o noua imbulinata.
    Mi-am incalzit incheieturile, am aprins o lumanare parfumata (pentru ca fara lumanari parfumate viata e pustiu), m-am indreptat spre cufarul cu oje cu o idee vaga a ceea ce urma sa fac. Le-am ales, am cautat instrumentele de punctare e care le-am pus atat de bine incat nu le-am gasit chiar atat de usor pe cat imi inchipuiam si am inceput procesul de creatie. 
    Ce-a iesit? O imbulinare inedita.





    Ce parere ai despre prima manichiura din acest an? Ai purta-o?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: