Ha-Ha-Haul!

vineri, februarie 15, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


     Anul acesta am facut-o lata! Reducerile au fost atat de atractive incat n-am reusit sa le rezist si de fiecare data cand deschideam calculatorul sau telefon zaream ceva care nu putea fi ratat. Mi-era pofta de un "shopping destrabalat" asa ca am actionat fara sa ma simt vinovata, cu gandul ca pana in august o sa fiu cuminte si n-o sa mai actionez irational. Da, in general sunt cuminte si nu achizitionez ceva decat daca am cu adevarat nevoie dar... se pare ca mai exista si exceptii.
    Am promis ca iti voi prezenta prada mea si am asteptat cu sete ca toate coletele sa ajunga la mine pentru ca postarea mea sa fie completa.

    Prima portie de reduceri vanate a fost cea de pe Kurtmann.ro. Stiam ca ei sunt pionierii reducerilor de 70% asa ca in fiecare dimineata urmaream si magazinul lor online.Am reusit sa achizitionez 4 perechi de pantaloni cu preturi cuprinse intre 16 si 25 lei si am fost incantata de 90% dintre ei. Perechea de pantaloni sport de la Bershka e dintr-un material atat de subtire incat n-o sa-i pot purta decat prin casa. Eh, nu-i nimic, pentru aceasta investitie minima nu pot sa ma supar. Si, sa-ti mai spun un secret: daca intri pe site, o sa vezi ca a inceput deja o noua runda de reduceri. Acum reducerile sunt de 30%.

    Prima categorie spre care ma indrept in momentul in care intru pe Sinsay.ro este cea a pufoseniilor. De aceasta data am gasit o pijama extrem de simpatica cu 30 lei, un tricou simplu cu 8 lei si o bluza si mai simpla pe care am de gand sa o port daca merg pe munte sau daca fac sport, cu 5 lei.

     Apoi, m-am indreptat spre Cropp. Un fular supradimensionat cu un tartan print care ma obsedeaza in ultima perioada, o camasa in carouri si o caciula pufoasa. Fiecare bucatica a 20 lei.


     Fustele creion sunt preferatele mele si mi se pare ca ma si avantajeaza cel mai bine. Din acest motiv am ales doua modele frumoase foc de pe Bershka, fiecare avand un pret de 30 lei.

     Stradivarius a facut ravagii in privinta reducerilor in acest an. Visam sandalele cu platforma inca de la inceputul verii iar in momentul in care am vazut ca pretul lor a ajuns la 85 lei, am atacat.

    Dupa o saptamana, pretul lor a ajuns la 45 lei. ce e de facut? O noua comanda. De fapt au fost doua pentru ca au urmat si alte reduceri iar la final prada mea a fost suplimentata cu in 3 perechi de pantofi cu 39 lei fiecare si o pereche de botine cu 60 lei (care ulterior au ajuns la 45 lei). 
     Imi doream foarte mult niste incaltaminte cu toc pentru ca mi-am propus ca in acest an sa pun accentul pe feminitate combinata cu un strop de eleganta asa ca nu ma simt vinovata absolut deloc!


    Ultima comanda a fost cea plasata pe Reserved, unde am vanat o pereche de cizme peste genunchi pana pretul lor a ajuns de la 400 lei la 60. Si-am gasit si marimea mea. A fost un semn, clar!
    Ma bucur ca le-am achizitionat pentru ca sunt incantata de ele.

     Gata! Am terminat! Aceasta a fost prada mea din acest sezon si sunt foarte mandra de prada mea. Tu cum ai abordat aceasta perioada? Ai fost cuminte sau ai atacat fara mila?

Kiss Kiss Dee
    

You Might Also Like

0 comentarii: