Vinerea imbulinata #109

vineri, februarie 01, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Gata, pe unghiutele mele a venit primavara!
    Stiu, mai avem de trecut cateva hopuri pana cand ea ne va onora cu adevarat cu prezenta dar, putem sa o ajutam putin, nu-i asa?
    Pentru episodul de astazi am pregatit o manichiura vesela cu bulinute rasfirate, de diferite marimi si culori. Am decis sa folosesc si una dintre preferatele mele, o oja texturata care ma duce cu gandul la nisipul de pe o plaja exotica. Da, atat de rebela am fost!
     Rezultatul final m-a incantat si zau ca ma pregates sa o recreez pentru ca nu am resuit sa ma saturat de aceasta combinatie.




    Simplu, rapid si de efect. Exact genul meu de manichiura.
    Tu ce porti pe unghiute?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: