10 pentru... inspiratie

luni, martie 18, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    E primavara, totul reinvine, pofta de viata revine la cote pozitive, garderoba simte nevoia unei reimprospatari, cojoacele ajung la naftalina iar noi, sa recunoastem, ne bucuram de fiecare etapa. Eu cel putin zambesc atat de rautacios in momentul in care dimineata ignor cu desavarsire jachetele groase si ma indrept spre cele dedicate sezonului intermediar, incat mi-e si teama sa nu care cumva sa-mi observe cineva privirea de Gollum si satisfactia ca in sfarsit am scapat de iarna.
    Inca nu am ascuns hainele groase pentru ca mi-e teama ca entuziasmul meu ar putea sa fie putin cam timpuriu dar, am inceput  sa vanez tot felul de tinute pe care am de gand sa le adaptez garderobei mele. Cu aceasta ocazie m-am gandit sa reiau una dintre rubricile care stiu ca erau si pe placul tau, cea dedicata inspiratiei fashion-istice.
    Asadar si prin urmare, incepem saptamana cu zece tinute de nota zece numai bune pentru o leaca de inspiratie.

    Nuante de bej si combinatii mai putin obisnuite. Da, astea-s pentru mine! Deja ma gandesc cum as putea sa recreez aceasta combinatie si am cateva idei.
Sursa
    Da, trebuie sa recunosc ca pentru combinatia de mai jos va trebui sa ma mai impretenesc putin cu Jillian Michaels, sa renunt la zahar si sa alerg cateva semi maratoane dar... uita-te si tu! Arata atat de dragut si de feminin incat as zice ca merita sa renunt la delicioasele 7Days Max cu sampanie. Ha, Ha (mi-as dori sa fie o gluma dar nu e..)!
Sursa
   Pentru mine 2019 e fie feminin, fie androgin. Mi-am dat seama de mai multi ani ca sunt atrasa de tinutele androgine iar propunerile din acest sezon mi se par senzationale datorita pastelurilor delicioase care insotesc fiecare colectie.
Sursa
     Tinuta de mai jos mi se pare perfecta pentru un eveniment in care vrei sa iesi in evidenta fara prea mult efort. Va trebui sa ai putina grija de protectia zonei decolteului dar in rest.. WOW!
Sursa
    Si daca tot vorbeam de pantaloni midi si tinute androgine. Ce parere ai despre aceasta combinatie? Mie-mi place la nebunie si-as purta-o fara sa stau pe ganduri in orice moment al zilei.
Sursa
    Cu aceasta tinuta, combinatie, superbitate, Burberry m-a dat gata. Cine s-ar fi gandit ca pielea ar putea fi purtata intr-o combinatie atat de eleganta, de feminina. Eu oftez de fiecare data cand o admir si-o visez pana la cel mai mic detaliu.
Sursa
    Alaturarea dintre pantofii sport si costume imi place atat de mult incat nici nu iti pot oferi un termen de comparatie. Nota sobra pe care ti-o ofera un costum este indulcita de o pereche de adidasi si daca mai adaugi si putina culoare, m-ai cucerit!
Sursa
    Texturi, imprimeuri si combinatii iesite din tipare? Da, va rog!
    Tinuta de mai jos mi-a placut la nebunie pentru ca e diferita fata de toate cuminteniile pe care le-am vazut pana acum in jurul meu. ZECE.
Sursa
    Nu aveam cum sa public articolul de astazi fara o fusta lunga, plisata. Chiar daca acest model nu ma avantajeaza, asta nu ma impiedica sa visez ca intr-o zi sa reusesc sa gasesc combinatia care sa imi permita sa ma desfasor si in acest obiect vestimentar deosebit.
Sursa
    Nu puteam sa inchei decat cu o tinuta asa, mai badass care mi-a placut la nebunie de la prima vedere.O combinatie de acest gen nu poate sa aduca cu ea decat atitudinea potrivita, asa ca da, mi se pare perfecta pentru zilele in care vrei sa cuceresti lumea.
Sursa
   Nu-mi vine sa ma mai oprescccc! Dar o fac pentru ca stiu ca in acest mod o sa reusesc sa ma mobilizez si sa public mai des articole de acest gen. 
    Sper ca ti-a placut postarea de azi si astept cu nerabdare sa aflu care a e preferata ta.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like

0 comentarii: