NOTD: Spring attitude

sâmbătă, martie 30, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga, mea,

    In sfarsit e primavara, in sfarsit e cald si soare!
   Am tanjit dupa aceste zile de muuulta vreme iar acum nu-mi mai incap in piele de bucurie. Acest lucru se vede si pe unghiutele mele care accepta sa fie incununate doar flori si nuante vesele. Atat!
   Manichiura pe care ti-o prezint astazi se incadreaza perfect in tipare, e una dintre combinatiile mele preferate si iti spun cu mana pe inima ca merita sa investesti in water decals-uri. Cu ajutorul lor vei obtine manichiuri spectaculoase cu un minim de efort. Eu ma pregatesc sa-mi reimprospatez stocul pentru ca presupun ca te-ai saturat de modelele pe care ti le-am tot prezentat de-a lungul timpului.
    Promit sa revin cu noutati dar pana atunci, sa ne inveselim cu manichiura de azi!





    Tu ce porti in acest moment?
    Iti place sa te joci cu culorile?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: